زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی در جنوب تهران / عاملان درگیری دستگیر شدند

با تلاش ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عامل اصلی تیراندازی و درگیری در یکی از محلات جنوب تهران، دستگیر شد.
17 آذر 1399
شناسه : 70194
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70194
375+
بالا
با تلاش ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عامل اصلی تیراندازی و درگیری در یکی از محلات جنوب تهران، دستگیر شد.

حادثه 24 - با تلاش ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عامل اصلی تیراندازی و درگیری در یکی از محلات جنوب تهران، دستگیر شد.

در هفته گذشته گزارشی در خصوص درگیری و تیر اندازی و در  حوالی محله یاخچی آباد به این پلیس اعلام شد.

بر این اساس، ماموران با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله به محل مراجعه و پس از انجام تحقیقات میدانی و پویش دوربین های مداربسته هویت عامل اصلی این درگیری و تیراندازی را شناسایی کردند.

در ادامه تحقیقات، متهم که از افراد سابقه دار بوده و تحت تعقیب نیز هست، پس از درگیری اقدام به تیراندازی کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران با هوشیاری و تلاش زیاد، مخفیگاه وی در حوالی صالح اباد غربی را شناسایی و با اخذ دستور قضایی در بامداد شانزدهم اذر ماه  به محل مورد نظر اعزام ودر یک اقدام ضربتی وغافلگیرانه پلیسی وی را دستگیر می کنند.

متهم پس از دستگیری و در باز جویی های اولیه لب به اعتراف گشود و دلیل این کار را نیز اختلافات شخصی با یکی از اهالی محله مذکور اعلام کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

ارسال نظر