زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرگ راننده پراید در تصادف با کامیون

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف شدید بین کامیون و پراید در محدوده بزرگراه امام علی(ع) و فوت راننده پراید در این تصادف سنگین، خبر داد.
17 آذر 1399
شناسه : 70190
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70190
558+
بالا
رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف شدید بین کامیون و پراید در محدوده بزرگراه امام علی(ع) و فوت راننده پراید در این تصادف سنگین، خبر داد.

حادثه 24 - رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف شدید بین کامیون و پراید در محدوده بزرگراه امام علی(ع) و فوت راننده پراید در این تصادف سنگین، خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی عنوان کرد: ساعت ۰۱:۳۵ بامداد امروز  وقوع یک فقره تصادف  فوتی در موقعیت امام علی(ع) به سمت جنوب طاهرخانی  به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده کامیون  به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه  و لغزنده بودن معبر منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های اتوبان و شکستن آنها  با یکدستگاه سواری پراید به شدت برخورد نموده که راننده پراید در این تصادف فوت  می کند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی  منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

مومنی گفت: شدت این تصادف به حدی بوده است که کامیون پس از شکستن سیزده گاردریل میان اتوبان با پراید تصادف کرده و سپس بر روی این سواری رفته و سواری پراید کاملا متلاشی شده بود که به همین خاطر کار امدادرسانی و بیرون آوردن راننده پراید طولانی شد.

وی در خصوص این حادثه گفت : در این تصادف راننده کامیون  به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مقصر اعلام شد که در این خصوص کروکی فوتی تنظیم و تحویل عوامل کلانتری شد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان  از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا و لغزنده بودن معبر که دید و کنترل  راننده محدود می شود جدا خودداری کنند و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری می کند، پرهیز کنند.

 

ارسال نظر