زمان مطالعه: 3 دقیقه

عروسی کرونایی زوج اردکانی با دادن پیتزا به بچه های یتیم

زوج جوان اردکانی که با اوج‌گیری کرونا موفق به برگزاری مراسم عروسی نشدند ولی در حرکتی خیرمندانه هزینه شام عروسی خود را به تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان در شب ‌ازدواج خود اختصاص دادند.
17 آذر 1399
شناسه : 70182
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70182
671+
بالا
زوج جوان اردکانی که با اوج‌گیری کرونا موفق به برگزاری مراسم عروسی نشدند ولی در حرکتی خیرمندانه هزینه شام عروسی خود را به تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان در شب ‌ازدواج خود اختصاص دادند.

حادثه 24 - زوج جوان اردکانی که با اوج‌گیری کرونا موفق به برگزاری مراسم عروسی نشدند ولی در حرکتی خیرمندانه هزینه شام عروسی خود را به تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان در شب ‌ازدواج خود اختصاص دادند.

هرچند پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی و نیز ستادهای استانی مبارزه و مقابله با کرونا بر پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و تجمعاتی مانند عروسی و عزا تاکید دارد اما هنوز هم خانواده‌هایی هستند که با وجود خطر بیماری اصرار به برگزاری این قبیل مراسم‌ها و دورهمی‌های خانوادگی دارند ولی در این میان نیز عده‌ای‌، راهی دیگر و جایگزین این تجمعات در پیش گرفته‌اند؛ «خیرات و کمک به نیازمندان و فقرا».

«محمد ابراهیمیان» سرپرست مجمع عاشقان بقیع اردکان در همین رابطه به اقدام خداپسندانه یکی از تازه‌دامادهای این‌ هیئت اشاره می‌کند و می‌گوید: یکی از جوانان حسینی هیئت که نمی‌خواهد نامی از نیز برده شود، پذیرایی و شام مراسم ازدواجش را صرف کمک به نیازمندان کرد و با مشورت و همراهی همسرش تصمیم گرفتند به جای برپایی عروسی و خرج شام به اقوام، دل گروهی از نیازمندان، بچه‌های یتیم و سید را شاد کنند.

وی اضافه می‌کند: این زوج جوان، هزینه تهیه ۳۰۰ عدد غذای گرم را به حساب خیریه فاطمه‌الزهرا مجمع عاشقان بقیع اردکان واریز کردند و اعضای خیریه در طول شش شب این وعده‌های غذایی(پیتزا) را بین نیازمندان و مستمندان شهر توزیع کردند.‌

ابراهیمیان خوشحالی و ذوق کودکان و خانواده‌های نیازمند در هنگام تحویل و صرف این غذاها را واقعاً وصف ناشدنی ذکر می‌کند و می‌گوید: مطمئن هستم که اجری‌ بزرگ در انتظار این زوج جوان خواهد بود و در آینده‌ی زندگی آنها تاثیرگذار است.

 این فعال فرهنگی از زوج‌های جوانی‌ که قصد دارند در این روزهای سخت و همراه با محدودیت کرونایی به خانه بخت بروند، خواست ادامه‌روی این راه و منش باشند و ضمن پرهیز از برگزاری دروهمی‌ها و مراسم‌هایی که می‌تواند منجر به گسترش ویروس کرونا شود، با کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان، شیرینی آغاز زندگی مشترک خود را چند برابر کنند.

ارسال نظر