زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل خاموش جان زن 75 ساله را گرفت

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: شب گذشته براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن بانوی ۷۵ ساله اهل روستای کلوچه جان باخت و اعضای یک خانواده چهار نفره هم مسموم شدند.
17 آذر 1399
شناسه : 70173
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70173
408+
بالا
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: شب گذشته براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن بانوی ۷۵ ساله اهل روستای کلوچه جان باخت و اعضای یک خانواده چهار نفره هم مسموم شدند.

حادثه 24 - رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: شب گذشته براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن بانوی ۷۵ ساله اهل روستای کلوچه جان باخت و اعضای یک خانواده چهار نفره هم مسموم شدند.

نریمان ورمرزیار روز دوشنبه اظهار داشت: بدنبال ۲ تماس تلفنی اهالی شهر حسن آباد و روستای کلوچه با مرکز اورژانس ۱۱۵ بیجار مبنی بر گازگرفتگی اعضای یک خانواده چهار نفره، پرسنل ۲ کد برای امداد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در روستای کلوچه از توابع شهرستان، بانوی ۷۵ ساله‌ایی بر اثر نشت گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست داده بود و در حادثه دیگر با حضور به موقع و اقدامات اولیه امدادی، چهار عضو خانواده ساکن در روستای شاه نشین منطقه اسلام آباد بخش کرانی از مرگ حتمی نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آنها خوب و رو به بهبود است.

رییس شرکت گاز بیجار هم در این خصوص گفت: کارشناسان شرکت گاز در بررسی محل احتمال اولیه را تغییر ساختار داخلی در مسیر دودکش آبگرمکن طبقه فوقانی منزل مسکونی تشخیص دادند که دودکش داخل منزل نیمه کاره بوده و گاز حاصل از احتراق با جریان باد به داخل منزل برگشت داده می‌شد.

هیوا فتوحی اضافه کرد: ضرورت دارد بخشداران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان توصیه های ایمنی شرکت گاز را به صورت گسترده منعکس کرده تا اقشضار مختلف مردم بویژه روستاییان در این فصل سرد، دودکش‌ وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن و پکیج‌های منازل خود را با دقت کنترل کنند.

ارسال نظر