زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مردی در زرندیه به دستور همسرش

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: زنی که دستور قتل همسرش را داده بود پس از چند ماه به دام افتاد.
16 آذر 1399
شناسه : 70122
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70122
1857+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: زنی که دستور قتل همسرش را داده بود پس از چند ماه به دام افتاد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: زنی که دستور قتل همسرش را داده بود پس از چند ماه به دام افتاد.

روح الدین یوسفوند اظهار داشت: راز قتل مرد جوانی که  حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود،‌ در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

یوسفوند افزود: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد مردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی زن  مقتول انجام شده است.

یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری زن مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.

او خاطر نشان کرد:‌ دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر