زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوزاد زنده شده در غسالخانه فوت شد

نوزادی که هنگام غسل در غسالخانه آبدانان به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشته بود بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
14 آذر 1399
شناسه : 70078
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70078
1518+
بالا
نوزادی که هنگام غسل در غسالخانه آبدانان به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشته بود بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

حادثه 24 - نوزادی که هنگام غسل در غسالخانه آبدانان به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشته بود بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

این نوزاد که آدین ایمانی نام داشت چند روز قبل به علت تشنج ناگهانی به یکی از بیمارستان‌های آبدانان منتقل شد. پزشکان پس از انجام معاینه های اولیه اعلام کردند نوزاد به مراقبت های بیشتری نیاز دارد. در این شرایط بود که والدین نوزاد او را به بیمارستان امام خمینی ایلام منتقل کردند اما در آنجا بود که شرایط نوزاد وخیم شد و به دلیل کمبود اکسیژن به کما رفت. با وجود اینکه پزشکان تلاش زیادی برای نجات او انجام دادند اما تلاش‌های شان بی‌ثمر بود پس از 3 روز اعلام کردند او جانش را از دست داده است. در این شرایط بود که والدین نوزاد پیکر او را تحویل گرفتند تا برای خاکسپاری به آبدانان منتقل کنند.

طفل به غسالخانه تحویل داده شد اما غسال جوان همین که دستش به سینه نوزاد برخورد کرد تپش قلب او را احساس کرد. او اول فکر کرد خیالاتی شده است اما دوباره نبض نوزاد را کنترل کرد و فهمید قلب او می تپد به این ترتیب با هوشیاری غسال آدین نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی قبل با بی نتیجه ماندن تلاش ها برای نجات این نوزاد، او در بیمارستان ابوذر اهواز جانش را از دست داد.

ارسال نظر