زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار گاز در بجنورد ۱۴ خانه را ویران کرد + جزئیات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: وقوع یک انفجار در شهرک شاهد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب‌دیدگی آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.
09 آذر 1399
شناسه : 69857
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/69857
429+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: وقوع یک انفجار در شهرک شاهد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب‌دیدگی آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: وقوع یک انفجار در شهرک شاهد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب‌دیدگی آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.

مجید گریوانی اظهار کرد: شدت موج این انفجار که از تجمع گاز در یک منزل رخ داد، به حدی بود که ۲ واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرد و در یکی از این واحدها نیز آتش‌سوزی شد. حادثه از یک واحد مسکونی خالی از سکنه در طبقه سوم یکی از ساختمان‌ها شروع شد و فردی هنگام مراجعه به این واحد متوجه بوی گاز شد و با روشن کردن لامپ سبب انفجار شد. در این حادثه، ۲ واحد کاملا تخریب شد، ۲-۳ واحد تا ۵۰ درصد خسارت دیدند و مابقی هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند.

وی با بیان اینکه خسارت‌ها ناشی از موج انفجار بود گفت: در این حادثه تنها یک واحد دچار آتش‌سوزی شد. انفجار سبب شده که ۲ نفر به بیمارستان اعزام شوند. چند نفر هم که دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بودند، خود به درمانگاه مراجعه کردند. به ۲ دستگاه خودرو هم در این سانحه خسارت وارد شده است.

خراسان شمالی جزو ۵ استان کشور است که خودرو نردبان‌دار آتش‌نشانی ندارد و این امر امدادرسانی در حوادث آتش‌سوزی در ساختمان‌های بلند را با مشکل روبه‌رو کرده است.

ارسال نظر