زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه تروریستی در دماوند به روایت پلیس

در پی وقوع یک حادثه تروریستی در آبسرد دماوند پلیس در منطقه حاضر و کنترل امنیتی اوضاع را با هماهنگی سایر دستگاه های امنیتی بر عهده گرفت.
07 آذر 1399
شناسه : 69777
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/69777
608+
بالا
در پی وقوع یک حادثه تروریستی در آبسرد دماوند پلیس در منطقه حاضر و کنترل امنیتی اوضاع را با هماهنگی سایر دستگاه های امنیتی بر عهده گرفت.

حادثه 24 - در پی وقوع یک حادثه تروریستی در آبسرد دماوند پلیس در منطقه حاضر و کنترل امنیتی اوضاع را با هماهنگی سایر دستگاه های امنیتی بر عهده گرفت.

حوالی ساعت  ۱۵:۲۰ امروز جمعه هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودرو دنا مربوط به شخصیت های هدف ترور نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر تعداد شهدا و جزئیات آن در حال حاضر در اختیار نیست.

بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در محل حادثه واقع در خیابان اصلی آبسرد در حال بررسی جزئیات حادثه است و به گفته وی با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و قضائی اوضاع امنیتی منطقه تحت کنترل بوده و اقدامات و بررسی های لازم در این خصوص در حال انجام است.

متأسفانه در این حادثه یک نفر به شهادت رسید. 

پلیس اعلام کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر