زمان مطالعه: 2 دقیقه

محسن چاوشی باز هم گل کاشت / کمک 250 میلیونی به زندانیان

محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان بدهکار را فراهم نمود تا آنان بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.
05 آذر 1399
شناسه : 69708
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/69708
522+
بالا
محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان بدهکار را فراهم نمود تا آنان بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

حادثه 24 - محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان بدهکار را فراهم نمود تا آنان بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

سید حسن حسینی، دبیر و عضو هیأت رئیسه مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز، با اعلام خبر بالا گفت: مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز با جلب کمک‌های مالی خیرین و نهادها اقدام به آزاد سازی زندانیان بی بضاعت و بدهکار مالی می‌‍کند.

این مقام مسؤول بیان کرد: در سال جاری طی ۳ مرحله ۱۱۷ مددجوی بدهکار مالی را توانستیم با کمک ستاد دیه، انجمن‌های حمایت، کمیته امداد و خیرین آزاد نماییم که در مرحله اول ۲۵ زندانی، مرحله دوم ۴۰ زندانی و در مرحله سوم نیز زمینه آزادی ۵۲ نفر را مهیا نمودیم که حدود ۴۰ نفر از آنها را با کمک هنرمند محبوب و خواننده معروف کشور محسن چاووشی و با مبلغ ۲۵۰میلیون تومان آزاد کردیم.

وی افزود: از اینجا از ضمن تشکر از همه کسانی که ما را در این امر خداپسندانه یاری می‌کنند، از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاووشی دعوت می‌کنیم تا به کمک ما بیایند و در حل مشکلات این قشر از شهروندان قدمی بر دارند.

شایان ذکر است، محسن چاووشی در بستر فضای مجازی خود برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اقدام به جمع آوری کمک می‌کند.

 

ارسال نظر