زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازداشت مربی فوتبال با 5 هزار عکس مستهجن

پلیس در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری مربی فوتبال پدوفیلیایی شد که بیش از ۵ هزار تصویر و فیلم مستهجن در تلفن همراه و کامپیوتر شخصی اش وجود داشت.
04 آذر 1399
شناسه : 69647
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/69647
530+
بالا
پلیس در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری مربی فوتبال پدوفیلیایی شد که بیش از ۵ هزار تصویر و فیلم مستهجن در تلفن همراه و کامپیوتر شخصی اش وجود داشت.

حادثه 24 - پلیس در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری مربی فوتبال پدوفیلیایی شد که بیش از ۵ هزار تصویر و فیلم مستهجن در تلفن همراه و کامپیوتر شخصی اش وجود داشت.

به نقل از دیلی استار، متهم دیوید ویلسون  با ۹۶ جرم سوء استفاده جنسی توسط ماموران پلیس اسکاتلندیارد در عملیاتی از قبل برنامه ریزی شده دستگیر شد.

به گفته پلیس متهم ۳۶ ساله پسران بین ۴ تا ۱۴ ساله را در فضای مجازی زیر نظر گرفته و خود را در وب سایت فیس بوک با استفاده از حساب های جعلی یک دختر زیبا معرفی کرده تا قربانیان خود را به دام اندازد.

او پس از دریافت تصاویر از قربانیانشسوء استفاده   و یا باج خواهی کرده است.

فیلم لحظه دستگیری این مربی فوتبال پدوفیلیا توسط ماموران پلیس اسکاتلندریار انگلیس منتشر شد.سخنگوی پلیس بیان کرد که آژانس ملی جرایم بریتانیا مدت ۲ سال مجرم را زیر نظر داشته و فعالیت هایشان را زیر نظر داشته است.

بنا بر اطلاعات بدست آمده پلیس متهم بین سالهای ۲۰۱۶ میلادی تا ۲۰۲۰ در حال سیاه نمایی و سوء استفاده از کودکان و نوجوانان بوده است. او یکی از بدترین مجرمان پدوفیلیایی است که تاکنون در بریتانیا دستگیر شده است.

تونی کوک از تیم پلیس بیان کرد که دیوید ویلسون یک مجرم پرکار بوده و فرزندان خانواده های زیادی را آزار و اذیت کرده است.او اعتماد پسران را بدست آورده و با استفاده از تکنیک های کاملا متعارف از آنها سوء استفاده کرده ، وی مجرمی خطرناک است که به زودی دادگاهی خواهد شد.

ارسال نظر