زمان مطالعه: 2 دقیقه

شکنجه های وحشتناک نامادری جان دو کودک را گرفت

نامادری بی رحمی که با همدستی دختر خود دو کودک همسرش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود دستگیر و به اعدام محکوم شد.
03 آذر 1399
شناسه : 69601
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/69601
1051+
بالا
نامادری بی رحمی که با همدستی دختر خود دو کودک همسرش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود دستگیر و به اعدام محکوم شد.

حادثه 24 - نامادری بی رحمی که با همدستی دختر خود دو کودک همسرش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود دستگیر و به اعدام محکوم شد.

به نقل از کرایم، متهم  کاندیک کروکر با همدستی شوهر و دخترش دو فرزند خوانده  خود را به قتل رسانده و اجسادشان را در حیاط پشتی خانه دفن کرده بود.
بنا بر اطلاعات پلیس جورجیای آمریکا این زن برای ماهها به دو قربانی گرسنگی داده ، روی بدنشان آب داغ ریخته و آنها را در جعبه های سگ نگه داری کرده است تا زجر بکشند .میزان نفرت این زن از دو قربانی به حدی بوده که از تمامی توان خود برای شکنجه دادن آنها استفاده کرده است.
روز گذشته قاضی پرونده از زوایای هولناک این پرونده سخن گفت که چطور این زن با همدستی پدر دو کودک و دختر خود پس از ماهها کودکان را از جعبه سگ بیرون کشیده و از آنجائیکه استخوان هایشان جمع شده بود برای برگرداندن استخوان ها به حالت اول آنها را به نردبان بسته و هر دوقربانی درد زیادی متحمل شده اند. 
گزارش های پلیس نشان میدهد که قربانیان که یک پسر و یک دختر ۱۴ و ۱۵ ساله بوده اند پس از شکنجه و درد و رنج زیاد به قتل رسیده و اجسادشان در حیاط پشتی خانه دفن شده و نامادری قاتل و پدر کودکان نیز گزارشی از مفقود شدنشان به پلیس ارائه نداده اند تا اینکه مادر بزرگ کودکان که ماهها از آنها بی خبر بوده از پلیس درخواست کمک و رسیدگی به موضوع را کرده است.
با آغاز تحقیقات پلیس و استفاده از سگهای جستجوگر ماموران  اجساد دو قربانی را در حیاط پشتی خانه پیدا کرده و با تکمیل پرونده ۳ مجرم اصلی به جرم شکنجه ، کودک آزاری و قتل بدون آزادی مشروط به اعدام محکوم شدند.

ارسال نظر