زمان مطالعه: 6 دقیقه

دستگیری پلیس قلابی در منزل دختر اغفال شده

خواستگار فریبکار که خود را سروان نیروی انتظامی بندرعباس معرفی کرده بود غافلگیرانه در خانه دختر اغفال‌شده دستگیر شد.
26 آبان 1399
شناسه : 59372
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59372
459+
بالا
خواستگار فریبکار که خود را سروان نیروی انتظامی بندرعباس  معرفی کرده بود  غافلگیرانه  در خانه دختر اغفال‌شده دستگیر شد.

حادثه 24 - خواستگار فریبکار که خود را سروان نیروی انتظامی بندرعباس  معرفی کرده بود  غافلگیرانه  در خانه دختر اغفال‌شده دستگیر شد.

این متهم 35 ساله با معرفی خود به‌عنوان پرسنل نیروی انتظامی هرمزگان ،دل دختر جوانی را به دست آورد  و مدتی بعد به خواستگاری او رفت ، دختر نگون‌بخت غافل از اینکه مرد موردعلاقه‌اش  یکی از سارقان به عنف است پس از ملاقات‌های متعدد و شنیدن حرف‌های دل‌نشین  ،دلباخته او  شد و ذره‌ای تردید در ذهنش  رخنه نکرد که شاید این مرد غریبه، دام کلاه‌برداری برای او پهن کرده باشد.مدتی گذشت خانواده این دختر به این مرد جوان که گه‌گداری با لباس نظامی به خانه آن‌ها رفت‌وآمد داشت  مشکوک شدند و برای پاره‌ای شبهات و تحقیقات به کلانتری 17 بلوار امام حسین مراجعه کردند، آنجا بود که آن‌ها دریافتند  خواستگار دخترشان ، سروان قلابی از آب درآمده و سارق مسلح به عنف متواری  با پرونده قطور تخلفات. 

 دیدار غیرمنتظره 

هفته گذشته مأمور جعلی که فکرش را نمی‌کرد به این زودی دستش برای خانواده دختر رو شود با خیال آسوده و اعتمادبه‌نفس  مانند همیشه به خانه آن‌ها رفت و منتظر دیدار با دختر جوان شد که در طی تماس تلفنی از او خواسته بود به نزدش برود ، اما به‌جای مشاهده  چهره او، با مأموران انتظامی روبرو شد. مأمورانی که پس از تحقیقات و دریافت سابقه وی و اینکه این جاعل  همیشه راه گریزی برای خود داشته ،  در نقشه حساب‌شده‌ای،  این متهم را غافلگیرانه به تله انداخته‌اند . متهمی که  هنوز در شوکه حادثه بود در بازجویی‌های اولیه ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست اما وقتی در برابر ادله پلیس قرار گرفت  به‌ناچار لب به سخن باز کرد و به عمل ارتکابی اعتراف کرد.

 دعوت از خواستگار

«در پی دریافت  خبری مبنی بر اینکه شخصی تحت پوشش مأمور انتظامی و به‌عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباسی رفت‌وآمد دارد پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت .»

فرمانده انتظامی هرمزگان این مطلب را بیان کرد و ادامه داد : در بررسی‌های  اولیه و برابر گفته‌های این خانواده  عنوان شد فرد مذکور از کارکنان نیروی انتظامی  هست و چندین بار با لباس نظامی با درجه سروانی به منزلشان مراجعه کرده است. سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران کلانتری 17 شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند نامبرده جعل عنوان نموده و از پرسنل نیروی انتظامی نیست  پس از اخذ دستور قضایی و طی هماهنگی با خانواده شاکی متهم با ترفندی به منزل شاکی دعوت و طی هماهنگی منسجم دستگیر شد.

 سارق خودرو در رفسنجان ، کرمان و زرند

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در بررسی وسایل همراه متهم، لباس پلیسی با درجه سروانی و مستنداتی  از قبیل چندین  عکس با لباس نظامی کشف شد اظهار داشت: پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده سابقه 8 فقره سرقت به عنف و مسلحانه از قبیل سرقت خودرو زانتیا و تویوتا در شهرستان‌های رفسنجان ، کرمان و زرند و سرقت بی‌سیم و تابلوی ایست متعلق به شرکت فولاد در پرونده داشته و متواری بوده است .

 تحقیقات ادامه دارد...

این مرد شیاد با هوشیاری خانواده دختر به دام افتاد و تحقیقات از وی ادامه دارد . تحقیقاتی که ثابت کند وی  برای چه انگیزه‌ای دست به جعل عنوان زده و به‌عنوان مأمور خود را معرفی کرده است. 

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تحقیق از متهم جهت کشف سایر کلاه‌برداری‌ها و جرائم دیگر از متهم در دستور کار مأموران قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد تحت عنوان کارکنان دستگاه‌های خدمات‌رسانی از قبیل مأموران انتظامی و... قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رؤیت و شناسایی آنان اقدام کرده و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظر