زمان مطالعه: 2 دقیقه

سروش خ ، کودک آزار جنسی بازداشت شد

سروش خ، جوانی که دو کودک کار را آزار داده و فیلم آن را منتشر کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
26 آبان 1399
شناسه : 59347
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59347
1711+
بالا
سروش خ، جوانی که دو کودک کار را آزار داده و فیلم آن را منتشر کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

حادثه 24 - سروش خ، جوانی که دو کودک کار را آزار داده و فیلم آن را منتشر کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

این کودک آزاری وقتی جنجالی شد که شاهین صمدپور در صفحه شخصی اش فردی به نام سروش خ را به اتهام کودک آزاری دو نفر از بچه های کار در تهران به مردم معرفی کرد. سروش خ کودکان کار را به اقدامی زشت واداشته و سپس از آنها فیلمبرداری کرد. او در اقدامی وقیحانه از این دو کودک کار می خواست که اندام تناسلی خود را نشان داده و جلوی دوربین برقصند.

شاهین صمدپور در صفحه شخصی اش نوشت: این آقا را با نام سروش خ در یک ویدئوی بسیار تلخ برای شوخی و سرگرمی خودش و دوستان بی شرافت تر از خودش بچه های کار و مجبور می کنه شلوارشونو پایین بکشن و فیلم می گیره و در صفحه اش به اشتراک میزاره.

وقتی نام این کودک آزار در شبکه های اجتماعی چرخید و بر سر زبانن ها افتاد، او با انتشار فیلمی از خود در اینستاگرام عذرخواهی کرد و گفت از کاری که کرده پشیمان است و به همه به خصوص کودکان احترام می گذارد. با این وجود صبح امروز خبر رسید او بازداشت شده است.

در همین حال رئیس پلیس فتا پایتخت جزئیات بیشتری از این پرونده را بازگو کرد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی ادامه داد: برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی،یک ویدئو که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام دو کودک کار را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود ، مشاهده شد .

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این ویدئو در فضای مجازی ،خشم کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت ، خبر داد : فیلم مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا تهران بزرگ رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد کودک آزار اظهار داشت : با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا در یک اقدام قاطعانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی ، مجرم دستگیر و هم اکنون نیز در زندان به سر می برد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برابر قانون برخورد خواهد کرد .

ارسال نظر