زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارگر بی رحم صاحب کارش را به خاطر گاو خفه کرد

کارگر ایتالیایی به خاطر آنکه صاحب کارش او را برای رفتار نادرستش با یک گاو تنبیه کرده بود صاحب کارش را در تاریکی شب کشت.
24 آبان 1399
شناسه : 59278
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59278
373+
بالا
کارگر ایتالیایی به خاطر آنکه صاحب کارش او را برای رفتار نادرستش با یک گاو تنبیه کرده بود صاحب کارش را در تاریکی شب کشت.

حادثه 24 - کارگر ایتالیایی به خاطر آنکه صاحب کارش او را برای رفتار نادرستش با یک گاو تنبیه کرده بود صاحب کارش را در تاریکی شب کشت.

به نقل از میرر ، متهم لوئیجی پالماس  ۲۷ ساله که یک کارگر مهاجر ایتالیایی است که برای کار به برتانیا مهاجرت کرده و از مشکلات روانی رنج می برد که در پی خشم ناگهانی صاحبکارش را که زنی ۵۳ ساله  است را خفه کرد.

روز گذشته پلیس اسکاتلندیارد جسد این زن را در مزرعه اش زیر پای گاوها پیدا کرد در ابتدا کارآگاهان تصور کردند که زن به دلیل ضربه سم گاوها جان خود را از دست داده است اما تحقیقات بیشتر پزشک قانونی روشن کرد که علت مرگ خفگی بوده است.

در پی این قتل تحقیقات ادامه یافته و کارگران ار دعوا و اختلاف نظر قاتل و صاحبکارشان پرده برداشتند و در نهایت روشن شد که چون قربانی قاتل را به خاطر رفتار بدش با یک گاو دعوا کرده و او نیز برای انتقام شبانه در کمین صاحبکارش نشسته و در فرصتی مناسب وی را خفه کرده و جسدش را زیر سم گاوها قرار داده تا جنایت یک حادثه به نظر آید.

با تکمیل شواهد متهم دستگیرو پس از بررسی های انجام شده روشن شد که وی از بیماری روانی رنج می برد و کوچک ترین رفتار خشونت آمیز می تواند او را تحریک به انجام رفتارهای وحشتناک کند  به همین دلیل   لوئیجی   برای گذراندن دوران محکومیتش به کلینیک روان درمانی در منچستر انگلیس منتقل شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر