زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط هلی کوپتر امداد اهدای عضو بر سقف بیمارستان

هلی کوپتری که در عملیات نجات یک قلب اهدایی را برای رساندن به بیمار در حال جراحی حمل می کرد بر سقف بیمارستان لس آنجلس سقوط کرد.
19 آبان 1399
شناسه : 59102
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59102
457+
بالا
هلی کوپتری که در عملیات نجات یک قلب اهدایی را برای رساندن به بیمار در حال جراحی حمل می کرد بر سقف بیمارستان لس آنجلس سقوط کرد.

حادثه 24 - هلی کوپتری که در عملیات نجات یک قلب اهدایی را برای رساندن به بیمار در حال جراحی حمل می کرد بر سقف بیمارستان لس آنجلس سقوط کرد.

به نقل از دیلی میل، این هلی کوپتر قلب اهدایی را از شهر سان دیگو به بیمارستانی در شرق لس آنجلس حمل می کرد که دچار سانحه شد.

خوشبختانه در این حادثه خلبان دچار جراحات جزئی شده و دو سرنشین دیگر نیز آسیب ندیده اند اما پزشکی که قلب را دریافت کرده بود با سر خوردن روی زمین عضو اهدایی را روی سقف بیمارستان انداخت.

در پی این حادثه ماموران آتش نشانی به کمک پزشک آمده و قلب را به او بازگردانده و خوشبختانه عمل جراحی بیمار و پیوند قلب با وجود تمامی مشکلات انجام شد.

مارگارت استوارت‌سخنگوی تیم آتش نشانی در این باره گفت: خوشبختانه عملیات انتقال عضو اهدایی با وجود تمامنی اتفاقات غیر مترقبه صورت گرفت . جالب آنکه با وجودیکه قلب از دست پزشک سر خورد و روی زمین افتاد به اندام اهدایی آسیبی  وارد نشد و عمل جراحی پیوند صورت گرفت.

ارسال نظر