زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری مرگبار طلبکار و بدهکار

مرد میانسال وقتی برای دریافت طلبش به خانه بدهکار رفت با پدر او درگیر شد که این درگیری با مرگ پدر پایان یافت.
18 آبان 1399
شناسه : 59085
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59085
425+
بالا
مرد میانسال وقتی برای دریافت طلبش به خانه بدهکار رفت با پدر او درگیر شد که این درگیری با مرگ پدر پایان یافت.

حادثه 24 - مرد میانسال وقتی برای دریافت طلبش به خانه بدهکار رفت با پدر او درگیر شد که این درگیری با مرگ پدر پایان یافت.

ظهر سه‌شنبه گذشته مأموران کلانتری 121 ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد میانسالی به‌ نام هاشم خبر دادند؛ با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

دربررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسالی به‌ نام هوشنگ از پسر هاشم ،مبلغی پول طلبکار بوده است؛ روز حادثه هوشنگ به همراه مأمور و در حالی که برگه جلب پسر هاشم را داشته به خانه او می‌رود، اما هاشم مقابل در ورودی خانه می‌رود و مدعی می‌شود که پسرش در خانه نیست.

هوشنگ که اظهارات هاشم برایش قانع کننده نبود، با او درگیری لفظی پیدا می‌کند و به گفته خانواده هاشم، وی را هل می‌دهد. مرد میانسال  تعادلش را از دست می‌دهد و به زمین می‌افتد. همین مسأله باعث می‌شود که حال او وخیم شده و پس از انتقال به بیمارستان هاشم تسلیم مرگ شود.

با توجه به اینکه خانواده هاشم مدعی هستند هوشنگ وی را هل داده است و عامل این حادثه بوده است، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. همچنین بازپرس مصطفی واحدی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از شاهدان را صادر کرد تا مشخص شود آیا این حادثه عمدی بوده است و چه میزان هل دادن وی در مرگش تأثیر داشته است.‌‌

ارسال نظر