زمان مطالعه: 2 دقیقه

رضا شاهرودی در جوانی کنار ستاره زندانی تیم استقلال / ماجرای گم شدن پدر شاهرودی در 6 سالگی

رضا شاهرودی و علی اکبریان از چهره‌های سرخابی بودند که در اوج کری خوانی‌های، از رفقای خوب و نزدیک هم به حساب می‌آمدند. اخیرا رضا شاهرودی روایتی عجیب از گم شدن پدرش در 6 سالگی اش مطرح کرد.
17 آبان 1399
شناسه : 59039
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59039
7144+
بالا
رضا شاهرودی و علی اکبریان از چهره‌های سرخابی بودند که در اوج کری خوانی‌های، از رفقای خوب و نزدیک هم به حساب می‌آمدند. اخیرا رضا شاهرودی روایتی عجیب از گم شدن پدرش در 6 سالگی اش مطرح کرد.

حادثه 24 - در گذشته اکثر بازیکنان استقلال و پرسپولیس رابطه‌ای دوستانه و نزدیک داشتند و حتی قبل از دربی‌ها شب در خانه هم می‌ماندند.

رضا شاهرودی و علی اکبریان از چهره‌های سرخابی بودند که در اوج کری خوانی‌های طرفداران‌، از رفقای خوب و نزدیک هم به حساب می‌آمدند.  این تصویر هم مربوط به اوایل دهه 70 است و شاهرودی و علی اکبریان که در حال حاضر در زندان به سر می برد، اینگونه مقابل دوربین ژست گرفتند. اکبریان پیش از این به اتهام قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود اما در نهایت حکمش به تحمل حبس تبدیل شد.

ماجرای گم شدن پدر رضا شاهرودی

رضا شاهرودی متولد 1351 در تهران است که در بین هواداران پرسپولیس به دلیل شباهت و همچنین پست بازی یکسان با پائولو مالدینی به رضا مالدینی مشهور بود. او از بازیکنان خوش استیل تیم قرمزهای پایتخت بود که سابقه حضور در تیم ملی در بازی های مهمی چون بازی ایران و استرالیا را دارد.

رضا شاهرودی اهل محله امامزاده حسن تهران است. در زمینی که او تمرین می‌کرد، پیش از او حسین فرکی و بعد از او وحید هاشمیان تمرین کردند. پدرش در یکی از روزهای سال ۱۳۵۷ همزمان با انقلاب از خانه خارج شد و دیگر هیچ‌گاه به خانه بازنگشت. تأمین هزینه خانواده پنج نفری به دوش برادر بزرگ‌ترش علی، افتاد که برای کار کردن تحصیل را رها کرد

وی در گفت وگو با پژمان بازغی درباره این واقعه می گوید:  پدرم یک روز از خانه بیرون می رود و می گوید برمی گردم و دیگر هیچ وقت برنگشت. من به خاطر این قضیه یک سال هم دیر به مدرسه رفتم، به همراه مادرم تمام کلانتری ها را گشتیم و توی روزنامه آگهی دادیم تا شاید خبری از پدرم بگیریم

شاهرودی با طنز تلخی در گفت وگو با پژمان بازغی می گوید: حتی کلی فیلم هندی خریده بودم و فکر می کردم به سبک فیلم های هندی پدرم می آید و مرا بغل می کند. وی می گوید بعد از این ماجرا مادرش و برادر بزرگترش علی زحمت زیادی برای تامین مخارج خانواده کشیدند.

رضا شاهرودی یکی از اولین لژیونر های ایران بود که به تیم دالیان چین پیوست. او در آن زمان برای حضور در تیم دالیان چین مبلغی معادل 150 میلیون تومان گرفت. در آن زمان بالاترین رقم بازیکنان داخلی ایران بین 25 تا 40 میلیون تومان بود.

شاهرودی در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ عضو ثابت تیم ملی ایران بود و در پست دفاع چپ ۴۰ بازی ملی برای تیم ملی انجام داد و ۵ گل ملی نیز در کارنامه خود ثبت کرد.

ارسال نظر