زمان مطالعه: 1 دقیقه

نامه آزادی دو زندانی در دستان زن خیر بود

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز گفت: با حمایت یک بانوی خیر، زمینه آزادی ۲ محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندان شماره ۲ شیراز فراهم شد.
16 آبان 1399
شناسه : 58998
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58998
354+
بالا
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز گفت: با حمایت یک بانوی خیر، زمینه آزادی ۲ محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندان شماره ۲ شیراز فراهم شد.

حادثه 24 - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز گفت: با حمایت یک بانوی خیر، زمینه آزادی ۲ محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندان شماره ۲ شیراز فراهم شد.

محمود قربانی جمعه ۱۶ آبان گفت: از ابتدای امساب تاکنون با همت خیرین، زمینه آزادی ۳۷ زندانی محکوم مالی فراهم شده است.

به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از زندانیان شیراز، قربانی افزود: خیرین نیک اندیش با بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کمک انسان دوستانه خود توانسته‌اند زمینه آزادی این افراد در بند را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا یک بانوی نیک اندیش تهرانی که تمایل نداشت نامش معرفی شود در اقدامی خداپسندانه با واریز ۲۰۰ میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان، زمینه آزادی ۲ محکوم مالی را فراهم کرده است.

قربانی اضافه کرد: با همت خیرین مساعدت‌های مالی به خانواده‌های زیر پوشش و آزادی زندانیان توسط این نهاد مردمی ادامه دارد و خیرین می‌توانند کمک‌های انسان دوستانه خود را از طریق کد دستوری #۸۵۰۵۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه و یا به شماره حساب سیبا ۰۱۰۵۶۸۴۸۶۴۰۰۱ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰ نزد بانک ملی به نام انجمن حمایت زندانیان شیراز واریز کنند.

ارسال نظر