زمان مطالعه: 3 دقیقه

مامور قلابی یگان ویژه اغفالگر دختران جوان بود

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد جوانی خبر داد که به بهانه ازدواج و استخدام از قربانیان خود اخاذی می کرد.
14 آبان 1399
شناسه : 58972
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58972
422+
بالا
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد جوانی خبر داد که به بهانه ازدواج و استخدام از قربانیان خود اخاذی می کرد.

حادثه 24 - معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد جوانی خبر داد که به بهانه ازدواج و استخدام از قربانیان خود اخاذی می کرد.

سرهنگ کارآگاه  احمد نجفی  در تشریح این خبر، گفت: یکم آبان ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه شانزده تهران از شخصی بنام عمران ۳۵ ساله به اتهام  اغفال و اخاذی با جعل عناوین دولتی اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: پرونده با موضوع جعل عنوان تشکیل و برای رسیدگی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۱۶ تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم و بررسی های تخصصی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم اعلام داشت، حدود چهار ماه پیش با مرد جوانی بنام عمران آشنا شدم که شغل خود را مأمور پلیس معرفی کرد و اکثر اوقات با لباس یک دست مشکی (نوپو) او را می دیدم و به واسطه این موضوع به خانواده ام اطلاع دادم و به وی اعتماد کردم و قرار شد به خواستگاریم بیاید.

سرهنگ نجفی ابراز کرد: شاکی ادامه داد، بعد از قرار گذاشتن برای خواستگاری وی اظهار کرد برایش مشکل مالی پیش آمده و از آنجایی که او توانسته بود در این مدت اعتماد کامل من را جلب کند، مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به همراه خودروی ۲۰۶ شخصی ام را در اختیار وی قرار دادم ، پس از دو روز دیگر عمران پاسخگوی تلفنم نبود و ناپدید شده است.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی مخفیگاه مأمور قلابی را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی متهم پرونده در یکم آبان ماه دستگیر و خودروی شاکی به همراه البسه پلیسی مورد استفاده نیز کشف و به اداره پنجم منتقل شد

وی گفت: متهم در بازجوئی های پلیس اظهار کرد، تبهکار جوان ضمن اعتراف به جرم خود به ۱۰ فقره سرقت بدین شیوه معترف شد که با تحقیقات کارآگاهای ۶ تن از شاکیان در این رابطه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۴ تن از مال باختگان مرد می باشند متهم به بهانه استخدام از آنها مبالغی دریافت کرده است، افزود: یکی از مال باختگان اظهار کرد که ۱۱۹ گرم طلا به امید استخدام به وی پرداخت کرده ام.

نجفی در پایان گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره پنجم قرار دارد.

ارسال نظر