زمان مطالعه: 2 دقیقه

قمه به دست اراکی دستگیر شد/ او یک نفر را زخمی کرده بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد شروری که در یکی از محله‌های شهر اراک مزاحمت‌های فراوان برای اهالی ایجاد کرده بود خبر داد.
12 آبان 1399
شناسه : 58876
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58876
1286+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد شروری که در یکی از محله‌های شهر اراک مزاحمت‌های فراوان برای اهالی ایجاد کرده بود خبر داد.

حادثه 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد شروری که در یکی از محله‌های شهر اراک مزاحمت‌های فراوان برای اهالی ایجاد کرده بود خبر داد.

محمود خلجی گفت: به دنبال اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از یک مورد درگیری در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.

وی ادامه داد: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش شهرستان اراک با یکی از شهروندان درگیر شده و این شهروند را با قمه زخمی کرده و فرار کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این فرد بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد دارای سابقه خوبی در محل نیست و دارای سوابق متعدد شرارت در این محله است.

خلجی افزود: سرانجام با پیگیری‌های تخصصی انجام شده، از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان، مخفیگاه این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی، با هرنوع هنجار شکنی، برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظر