زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه چیز درباره «کفش جلوباز با جعبه» در سایت دیوار + عکس

این روزها تبلیغاتی در سایت دیوار منتشر شده که موجب اعتراض برخی کاربران شده است. کلیدواژه های این تبلیغات کفش زنانه مجلسی جلو باز با جعبه، کفش زنانه در تهران و کفش زنانه دیوار که در ان زیرپوستی به تبلیغات جنسی پرداخته می شود.
11 آبان 1399
شناسه : 58826
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58826
47599+
بالا
این روزها تبلیغاتی در سایت دیوار منتشر شده که موجب اعتراض برخی کاربران شده است. کلیدواژه های این تبلیغات کفش زنانه مجلسی جلو باز با جعبه، کفش زنانه در تهران و کفش زنانه دیوار که در ان زیرپوستی به تبلیغات جنسی پرداخته می شود.

حادثه 24 - این روزها تبلیغاتی در سایت دیوار منتشر شده که موجب اعتراض برخی کاربران شده است. کلیدواژه های این تبلیغات کفش زنانه مجلسی جلو باز با جعبه، کفش زنانه در تهران و کفش زنانه دیوار که در ان زیرپوستی به تبلیغات جنسی پرداخته می شود.

در روزهای گذشته برخی سایت‌ها و صفحات مجازی وب فارسی اعلام کردند که افرادی سودجو با ابداع عبارات رمزی از بستر تبلیغاتی رایگان سایت «دیوار»، اقدام به عرضه و دریافت خدمات نامشروع می‌کنند. در واقع برخی از عوامل باندهای فساد و فحشاء با توجه به حضور گسترده و قابل توجه کاربران فضای مجازی کشورمان در سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی پر مخاطبی مانند سایت دیوار از بسترهای رایگان این‌گونه سایت‌های تبلیغاتی استفاده کرده و جهت بازاریابی و گسترش شبکه فاسد خود بهره می‌برند؛ در این میان هستند افرادی که تبلیغات عجیب در قالب یک جرم را به راحتی در سایت دیوار بدون هیچ نظارتی انجام می‌دهند.

 کفش زنانه معنای بدی دارد؟

ماجرای فروش کفش زنانه از این قرار است که کاربران سودجو در سایت دیوار با ارائه فروش یک کفش جلو باز و استفاده از عبارت‌های خاص در تبلیغ سعی می‌کنند تا خدمات خود را به صورت پنهان ارائه دهند؛ موضوعی که بسیاری از کاربران دیگر را گمراه کرده و پس از گفتگو یا چت فرد درخواست کننده متوجه می‌شوند که در واقع منظور از فروش کفش ارائه خدمات جنسی بوده و البته اغلب کاربران هیچ اطلاعی از کم و کیف این ماجرا ندارند.

متاسفانه طی روزهای گذشته این ادعا به مانند  یک بمب توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است و باعث شده  که طی یک هفته عباراتی مانند  خرید کفش زنانه دیوار ، کفش زنانه مجلسی جلو باز با جعبه ، کفش زنانه در تهران  به کلید واژه‌های داغ و پرجستجوی فضای مجازی بدل شوند چرا که ماهیت این خبر ناخودآگاه کنجکاوی هر مخاطبی را بر می انگیزد! و قطعا قشر جوان نیز به دنبال این کلمات پر بازدید خواهند رفت.

تجربه یک کاربر از انتشار آگهی کفش در دیوار

چندی پیش نیز یکی از کاربران شبکه x یا همان توئیتر سابق، از همه جا بی خبر نوشت که آگهی کفش گذاشته و با انواعی از مزاحمت ها، الفاظ رکیک و تماس های ناجور مواجه شده است. 

او آگهی خود را توئیتر منتشر کرد و از روی کامنت هایی که گرفته بود متوجه شده بود که کفش در دیوار معنای خاصی دارد. وی بخشی از مکالمه خود با یکی از کاربران را هم منتشر کرد 

اجاره ساعتی خانه‌

یکی دیگر از نکاتی که در سایت دیوار دیده می‌شود اجاره سوئیت‌های شبانه‌روزی است،  اجاره بهای این سوئیت‌ها از ۳۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان  برآورد می شود، این خانه‌ها بدون هیچ قید و بندی از شناسنامه گرفته تا مدرکی که ملاک دوستی یا فامیلی باشد اجاره داده می‌شود که این موضوع باعث اشاعه فساد و فحشا در جامعه به صورت کاملا رایگان شده است.

 

 

دیدگاه ها
  • بی نام
    29 دی 1400
    این حجم از بیمار جنسی تو ایران صرفا به خاطر محدودیت های شدید جنسی است پس این مسئولینی که الان از این وضعیت شاکی هستن خودشون باعث و بانیش هستن کاش یه کم سواد داشتیم و جامعه رو بهتر مدیریت میکردیم

    پاسخ

  • سارا
    22 آذر 1400
    یه آگهی کفش گذاشتم برای فروش مردک شروع کرده شرو ور گفتن که برای من پولش مهم نیست میخوام بو و جای پات توش باشه! میگم فوت فیتیش تشریف داری جناب ؟ کفش رو گذاشتم برای فروش نه چیز دیگه ! هنوز دارم میلرزم از عصبانیت واقعا گه تو این سیستمتون به خیال خودتون ... ولی بوی گند فحشا همه جا رو برداشته دنبال کار میگردی یارو میگه تو با من راه بیا من همه جوره هوا تو دارم! وقتی هم میخوای که کفشتو بفروشی از فقر ، یارو تو رو با فاحشه اشتباه می‌گیره

    پاسخ

  • بی نام
    12 آذر 1400
    دارکوبی!! این کلمه دیگه تابلوئه

    پاسخ

  • علی
    08 آذر 1400
    اگر رسانه ای نمیشد و کار به شکایت مدعی العموم نمیرسید،تعداد بسیار کمی از مردم میدونستن،ولی اینطوری میلیونها نفر فهمیدن،خاک تو سرتون که چوب توش هم نزنین

    پاسخ

  • علی
    07 آذر 1400
    ببینید موضوع رو فهمیدیم، ماجرا چیه ؟ تو اینستا که رسما صدها شماره موبایل این افراد موجود و رمزی هم پیام نمیدن، حتی شمارشون رو هم کسی بلاک نمیکنه، تو شیپور هم این آگهی ها هست، چرا به دیوار گیر داده شده، اصل داستان چیه، عزیز دلی سایت جدید آگهی زده ؟

    پاسخ

  • بی نام
    05 شهریور 1400
    از خیر فروش کفشاتون بگذرین نمیدونستم اینقدر جامعه بیمار جنسی داره آگهی کفش گذاشتم کلی مزاحم پیدا شد سیمکارتم رو خاموش کردم کفش رو هم دادمش به یک نیازمندی رفت

    پاسخ

  • سارا
    28 تیر 1400
    سلام منم تازه متوجه شدم خاک بر سرشون واقعا بالای ۵۰ نفر همین سوالات پرسیدن ک من جای تعجب بود برام ک چرا نام پروفایل اقا و خریدار کفشه؟؟ بعد ی کاربر اقا پیغام داد ک بابت این اگهی در گوگل سرچ کنم تازه دوزاری من افتاد خیلی جای تاسف داره سواستفاده گری تا اینقدر ...

    پاسخ

  • هلن
    26 تیر 1400
    خاک تو سرشون من نمی‌دونستم دو نفر مزاحم شدم شوهرمم دعواش شد و آگهی و پاک کرد عمه هام گفتن چقدر مریض داریم

    پاسخ

  • ناشناس
    11 تیر 1400
    سلام ,الان من متوجه "پا خودش خوبه نشدم " یعنی چی

    پاسخ

    • رضا
      08 آذر 1400
      پا خورش خوبه (مثلا وقتی میخوای از یه کفش تعریف کنی میگی این مدل پاخورش خیلی خوبه)

      پاسخ

    • حامی
      24 تیر 1400
      شما خودت رو ناراحت نکن زیاد مهم نیست پفیلات رو بخور

      پاسخ

  • بی نام
    04 خرداد 1400
    الان چجوری کفش آگهی کنیم توی دیوار؟؟!!!! همه مریضای روانی پیام میدن پاخورشو میفرستی؟

    پاسخ

  • ملیکا
    28 اسفند 1399
    پیکان این موضوع رو فقط به سمت آگهی دهنده نگیرید! بیشتر مشکل گریبان گیر آگهی دهنده ی بیچاره است که به محض گذاشتن آگهی کفش، مریضای روانی شروع می کنن به پیام دادن!

    پاسخ

  • مقدم
    30 دی 1399
    همین کارا تو شیپورم هست چرا فقط دیوار را میگید نه شما بلکه تلویزیون میلی هم همینطوره1

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر