زمان مطالعه: 2 دقیقه

30 ضربه چاقو به هم اتاقی برای رد درخواست پناهندگی

زن جوانی که به هم اتاقی خود را برای رد شدن درخواست پناهندگی اش ۳۰ ضربه چاقو زده بود به جرم اقدام به قتل وی بازداشت شد.
10 آبان 1399
شناسه : 58811
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58811
438+
بالا
زن جوانی که به هم اتاقی خود را برای رد شدن درخواست پناهندگی اش ۳۰ ضربه چاقو زده بود به جرم اقدام به قتل وی بازداشت شد.

حادثه 24 - زن جوانی که به هم اتاقی خود را برای رد شدن درخواست پناهندگی اش ۳۰ ضربه چاقو زده بود به جرم اقدام به قتل وی بازداشت شد.

به نقل از کرایم، متهم ‌آوا زونگو ۲۹ ساله ۳۰ بار به بدن هم اتاقی خود چاقو زده بود تا او را بکشد.

بنا بر اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد متهم قبل از زدن چاقو ها به هم اتاقی خود رویش آب جوش ریخته تا در حالیکه او در حال درد کشیدن بوده به او حمله ور شده است.

سخنگوی پلیس بیان کرد ،  آوا زونگو  اهل بورکینافاسو است و مدت ۳ سال است که در انتظار تائید اقامتش در بریتانیا بوده اما با ماندن وی در بریتانیا مخالفت شده و درخواست پناهندگی اش نیز رد شده است از این رو او برای مدتی وانمود کرده که دچار مشکل سلامت روانی است و رفتارهای عجیب و غریب از خود نشان داده تا شاید بتواند نظر دادگاه را تغییر دهد اما وقتی متوجه می شود این کار نیز تاثیری در روند اقامتش نداشته تلاش می کند تا با حمله به هم اتاقی خود مانع بازگشت به کشورش شود.

روز گذشته این زن ۲۹ ساله به جرم حمله وحشیانه به هم اتاقی اش و اقدام به قتل وی در دادگاه منچستر به بیش از ۲۰ سال زندان محکوم شد.

به گفته قاضی پاتریک فیلد‌ متهم  فردی خطرناک است که می تواند برای دیگران دردسر ساز شود. او بارها به وکیل خود بیان کرده بود که در فکر خودکشی است و در دو مورد نیز با اورژانس تماس گرفته و در این ارتباط درخواست کمک نیز کرده بود. هم اتاقی این زن که خود نیز پناهجوست به شکل معجزه آسایی ازمرگ نجات یافته و با فرار از خانه توانسته جانش را نجات دهد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر