زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات شگفت انگیز مادری همراه 3 فرزندش از زیر آوار زلزله

مادری به همراه سه فرزندش که در پی زلزله روز گذشته در ازمیر ترکیه در زیر آوار ساختمانی گیر افتاده بودند، بعد از 23 ساعت توسط نیروهای امداد نجات یافتند.
10 آبان 1399
شناسه : 58808
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58808
623+
بالا
مادری به همراه سه فرزندش که در پی زلزله روز گذشته در ازمیر ترکیه در زیر آوار ساختمانی گیر افتاده بودند، بعد از 23 ساعت توسط نیروهای امداد نجات یافتند.

حادثه 24 - مادری به همراه سه فرزندش که در پی زلزله روز گذشته در ازمیر ترکیه در زیر آوار ساختمانی گیر افتاده بودند، بعد از 23 ساعت توسط نیروهای امداد نجات یافتند.

نیروهای امدادی حوالی ساعت هفت صبح امروز صدایی از طبقه سوم آپارتمان تخریب شده در ازمیر شنیدند و سپس بر فعالیت‌های امداد و نجات در آن نقطه متمرکز شدند.

امدادگران بعد از مدتی قادر به برقراری تماس با سحر درلی (مادر 38 ساله) به همراه فرزندان 10٬ 7 و سه ساله‌اش شده و توانستند آنها را از زیر آوار بیرون بکشند.

این افراد بعد از کمک‌های اولیه در محل برای انجام درمان به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای امداد و نجات در استان ازمیر ترکیه کماکان به تلاش‌های خود برای نجات زلزله‌زدگانی که احتمالا زیر آوار مانده‌اند٬ ادامه می‌دهند.

گفتنی است زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر در ساعت 14:51 امروز جمعه به وقت محلی شهرستان سفری‌حصار استان ازمیر را تکان داد. بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی 28 نفر بر اثر زلزله ازمیر جان خود را از دست داده و 831 تن دیگر مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

ارسال نظر