زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ کودک دوساله زیر شکنجه های ناپدری

قاضی پرونده قتل برای ناپدری که پسر خوانده اش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود آرزوی مرگ کرد.
06 آبان 1399
شناسه : 58681
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58681
631+
بالا
قاضی پرونده قتل برای ناپدری که پسر خوانده اش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود آرزوی مرگ کرد.

حادثه 24 - قاضی پرونده قتل برای ناپدری که پسر خوانده اش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود آرزوی مرگ کرد.

به نقل از میرر، متهم که ناپدری کودکی ۲ ساله بوده به حدی قربانی اش را کتک زده و بدنش را سوزانده که کودک جان خود را از دست داده است.

به گزارش پلیس ویرجینیای شمالی متهم جان پاور  ۴۷ ساله پسر خوانده ۲ ساله خود جو‌ را به شدت کتک زده ، بدنش را سوزانده و او را به دیواره وان حمام کوبیده تا جان سپرده است .

بنا بر اطلاعات موجود پلیس تمامی آزار و اذیت های قربانی در حضور مادر کودک صورت گرفته و او تنها در برابر حملات وحشیانه همسرش  از ترس سکوت کرده است.

سخنگوی پلیس نیز بیان کرد که پزشکی قانونی کبودی های زیادی در ناحیه گردن و چانه ؛ قفسه سینه ، سوختگی و سایش در ناحیه پیشانی و کتف قربانی و شکستگی های زیادی در اندام های جو  یافته است.

قاضی پرونده با بازخوانی شواهد موجود قتل این کودک را بسیار فجیع توجیه کرده و ناپدری را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد این در حالی است که تاکید کرد آرزوی مرگ متهم را به دلیل شقاوت و بی رحمی در زندان دارد. زیرا متهم را سزاوارمرگ اما با توجه به قوانین متهم تنها به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

قاضی همچنین به مادر کودک و دیگر مادرانی که از همسران خود جدا شده اند در خواست کرد با هر مردی که در فضای مجازی ملاقات می کنند ارتباط برقرار نکرده و تا شناخت کامل با آنها ازدواج نکنند تا شاهد چنین ماجراهایی نباشند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر