زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین خبر از درگذشت مهرداد سپهری از زبان بازپرس مشهدی

علی اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس قتل مشهد:پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.
04 آبان 1399
شناسه : 58582
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58582
422+
بالا
علی اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس قتل مشهد:پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.

حادثه 24 - علی اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس قتل مشهد:پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.

خانواده این فرد مدعی بودند که بستگان همسر این فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

خانواده او مدعی بودند که به جز بستگان همسر، حتی کسبه محل هم او را کتک می‌زدند و سپس پلیس آمده‌است و یا اسپری یا شوکر زده است، اما الان می‌بینیم روی این مانور داده می‌شود که کار نیروی انتظامی است.

اینکه پزشکی قانونی به ما اعلام کند اتفاق بر اثر اسپری فلفل بوده است، چنین چیزی اعلام نشد و نمی‌دانم از کجا چنین چیزی را اعلام می‌کنند.

چرا ماموران این کار را بکنند به خانواده هم گفتم نمی‌توان کار ماموران را توجیه کرد، اما طوری رفتار می‌کرده که شوکر هم پرتابی نبوده و خیلی جا‌ها دارد او را می‌ترساند، چون می‌بینیم بعد از شوکر زدن، فرد بدون هیچ اظهار درد و تالمی می‌نشیند با این حال موضع ماموران هم قابل توجیه نیست و همه این مسائل در گرو بررسی است.

ارسال نظر