زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف ساختگی یک کشاورز برای تجاوز و قتل دختر جوان

کشاورز ۲۸ ساله پس از انجام تصادف عمدی با قربانی اش وی را مورد تعرض جنسی قرار داده و در نهایت به قتل رساند.
29 مهر 1399
شناسه : 58450
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58450
703+
بالا
کشاورز ۲۸ ساله پس از انجام تصادف عمدی با قربانی اش وی را مورد تعرض جنسی قرار داده و در نهایت به قتل رساند.

حادثه 24 - کشاورز ۲۸ ساله پس از انجام تصادف عمدی با قربانی اش وی را مورد تعرض جنسی قرار داده و در نهایت به قتل رساند.

به نقل از کرایم، متهم  کوئیک لولی ‌۲۸ ساله روز گذشته در پی تحقیقات ماموران پلیس آرکانزاس آمریکا به جرم تجاوز و قتل بازداشت شد.

اطلاعات پلیس نشان می دهد که این راننده کامیون ۲۸ ساله در برنامه ای از قبل ریخته شده با کامیونش به زنی دونده به نام سیدنی ساترلند  زده تا وی بیهوش شود سپس او را  ربوده و پس از تجاوز به قتل رسانده و جسدش را در منطقه جنگلی و در قبری کم عمق دفن کرده است.

با ناپدید شدن سیدنی  تحقیقات و جستجوها برای یافتن ردی از این زن دونده  آغاز و در نهایت پلیس با بررسی مسیر دوندگی روزانه قربانی به قاتل ظنین شده و تحقیقات در این راستا آغاز شده است اما در نهایت روشن شد که این کشاورز جوان برنامه تصادف را طوری برنامه ریزی کرده تا پس از بیهوش شدن قربانی او را دزدیده و مورد تعرض قرار دهد.

ماموران پلیس نیز وی را به جرم تعرض و قتل بازداشت کرده و او در اعترافات خود بیان کرد که هنگامیکه این زن دونده را در کنار جاده در حال ورزش کردن دیده با کامیونش به وی ضربه زده و او را بیهوش کرده سپس سوار کامیون کرده و به خانه اش در آرکانزاس برده است اما پس از به هوش آمدن، قربانی در برابرش مقاومت کرده که با زدن چند ضربه مشت به سر و صورتش وی را مورد تعرض قرار داده و در نهایت خفه کرده و جسدش را در گودالی کم عمق دفن کرده است.

ارسال نظر