زمان مطالعه: 2 دقیقه

هیچ ردی از معین شریفی پیدا نشده است

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: تا کنون سرنخی از کوهنورد گمشده در جنگل‌های شهرستان کردکوی به دست نیامده و فرضیه‌های همچنان در دست بررسی است.
22 مهر 1399
شناسه : 58220
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58220
486+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: تا کنون سرنخی از کوهنورد گمشده در جنگل‌های شهرستان کردکوی به دست نیامده و فرضیه‌های همچنان در دست بررسی است.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: تا کنون سرنخی از کوهنورد گمشده در جنگل‌های شهرستان کردکوی به دست نیامده و فرضیه‌های همچنان در دست بررسی است.

سرهنگ مجتبی مروتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری درباره آخرین وضعیت پرونده گمشدن معین شریفی در جنگل‌های شهرستان کردکوی اظهارداشت: بعد از آخرین تماسی که این فرد با یکی از دوستانش داشت دیگر خبری از او نشد و تلاش گروه‌های عملیات جست‌وجو نیز بی‌نتیجه بوده است.

وی افزود: پرونده برای گم شدن این فرد در پلیس آگاهی تشکیل شده است و بررسی‌ جوانب آن ادامه داد اما هنوز سرنخی درباره وضعیت این جوان ۳۶ ساله به دست نیاوردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فرضیه‌های مختلفی درباره وضعیت این فرد مطرح شده و پلیس از نظر جنایی در حال بررسی آن است. در همین زمینه روابط این فرد را به طور کامل بررسی کردیم اما چیزی دستگیر ما نشد.

وی بیان داشت: سال ۹۴ یکی از برادران این فرد به کشور دیگری مهاجرت کرد و فرضیه‌ای هم وجود دارد که این فرد هم به خاطر مسائل خانوادگی و مشکلاتی که داشت، اقدام به چنین کاری کرده باشد اما همه این مسائل در حد یک فرضیه است.

معین شریفی عصر روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه پس از تماس تلفنی کوتاه با یکی از دوستانش گفت حدود نیم ساعت دیگر با وی ملاقات می‌کند اما پس از آن تلفن همراهش خاموش شد و  دیگر اثری از این فرد به دست نیامد. پلیس خودروی این فرد را در محدوده خیابانک پارک جنگلی کردکوی یافته است.

 

ارسال نظر