زمان مطالعه: 2 دقیقه

شکارچی غیرمجاز روباه دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به بریدن سر یک قلاده روباه و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، با همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
17 مهر 1399
شناسه : 58025
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/58025
358+
بالا
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به بریدن سر یک قلاده روباه و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، با همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به بریدن سر یک قلاده روباه و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، با همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

رضا خیری روز پنجشنبه افزود: با انتشار فیلمی در فضای مجازی در زمینه بریدن سر یک قلاده روباه توسط فردی متخلف، فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی پلیس فتا اقدامات لازم را به‌منظور شناسایی متخلف آغاز کرد.

وی بیان کرد: با تلاش و هماهنگی های انجام شده با پلیس فتای استان فرد خاطی که از اهالی روستای "ترس آباد" از توابع بخش قطور شهرستان خوی بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون برخی متخلفان اقدام به شکار و صید برخی گونه‌های حیات وحش و فروش آنها و حتی ارسال به کشورهای همسایه می‌کنند که محیط زیست استان با جدیت کامل این موارد را رصد و با آن برخورد جدی می‌کند.

خیری با اشاره به برخورد جدی با افرادی که اقدام به کشتار حیوانات وحشی و یا حیوان آزاری می کنند،گفت: طبق ضوابط و قوانین شکار و صید، نگهداری و فروش گونه‌های ممنوعه وحشی مانند سنجاب، خرگوش و سهره ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

آذربایجان غربی به دلیل پتانسیل های ویژه جغرافیایی و کوهستانی دارای گونه های مختلف پرندگان ماهیان و پستانداران است.

 سالانه صدها متخلف شکار در آذربایجان غربی دستگیر می شود.

ارسال نظر