زمان مطالعه: 2 دقیقه

بخشش قاتل محکوم به قصاص به احترام به امام حسین

سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۱۴ سال با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف داراب خبر داد.
14 مهر 1399
شناسه : 57936
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57936
346+
بالا
سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۱۴ سال با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف داراب خبر داد.

حادثه 24 - سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۱۴ سال با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف داراب خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین توانی، سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۱۴ سال با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف داراب خبر داد و بیان کرد: فروردین ماه سال ۸۵ در شهرستان جوان ۱۸ ساله‌ای در درگیری با فردی با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده و طی شدن روند رسیدگی قضایی، این پرونده نهایتا منجر به صدور رای قصاص قاتل با تایید دیوان عالی کشور شد.

وی ادامه داد: پس از آن شورای حل اختلاف داراب با همراهی امام جمعه، معتمدان محلی و سفیران صلح و دوستی کشور و برگزاری جلسات متعدد زمینه صلح و سازش و فصل خصومت را فراهم کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین توانی در ادامه اظهار کرد: سرانجام پس از مذاکرات و تلاش فراوان اعضای شعبه جنت شهر داراب، خانواده مقتول رضایت داده و با حضور در دفتر شعبه رضایت بی قید و شرط خود را به احترام امام حسین (ع) و ائمه اطهار اعلام و اولیای دم از قصاص صرف نظر کردند.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف استان فارس در پایان اظهار کرد: تمامی اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان فارس تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی به کار می‌بندند تا در راستای عمل به کلام الهی جان یک هموطن مسلمان را نجات دهند.

ارسال نظر