زمان مطالعه: 4 دقیقه

طناب دار بر گردن مردی که همسرش را جلوی چشم دخترش کشت

مردی که در مقابل چشمان دخترش همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.
13 مهر 1399
شناسه : 57881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57881
555+
بالا
مردی که در مقابل چشمان دخترش همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

حادثه 24 - مردی که در مقابل چشمان دخترش همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

صبح ٢٨ آذر ٩٥ جنایتی هولناک در آپارتمانی حوالی غرب تهران رخ داد. مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رفتند، زنی 35ساله را دیدند که خون‌آلود مقابل در ورودی افتاده بود و کمی آنطرف‌تر شوهر وی روی مبل درحالی‌که چاقو به‌دست داشت، نشسته بود. مرد جوان خودزنی کرده و شکمش زخمی بود. دختر 12‌ساله آنها که شاهد درگیری پدر و مادرش بود به‌شدت گریه می‌کرد و وحشت‌زده بود. در این شرایط  زن جوان به بیمارستان منتقل شد، اما به‌دلیل خونریزی شدید جانش را از دست داد. شوهر وی در بازجویی‌ها گفت: چند ماه می‌شد که با همسرم و خانواده‌اش، به‌دلیل اختلافات خانوادگی، درگیری داشتم. حتی چندین‌بار که اختلاف ما بالا گرفت، تصمیم به طلاق گرفتیم، اما همسرم تهدید می‌کرد که مهریه 1360سکه‌ای‌اش را به اجرا می‌گذارد. برای همین من بی‌خیال جدایی می‌شدم. وی گفت: ساعت 7صبح روز حادثه همسرم مرا بیدار کرد و با لحن بدی از من خواست به سرکار بروم. باز با هم درگیر شدیم که نفهمیدم چه شد که با چاقو او را به قتل رساندم. پس از آن  قصد خودکشی داشتم، اما زنده ماندم.

متهم 39ساله اما در ادامه تحقیقات ادعای عجیبی مطرح کرد و مدعی شد که جنون دارد. او گفت: روز حادثه احساس کردم که امواج منفی دارد و صدایی در مغزم می‌گفت باید او را به قتل برسانم تا امواج از بین بروند، حتی متوجه گریه‌های دخترم هم نشدم و وقتی به‌خودم آمدم که کار از کار گذشته بود. اظهارات وی در حالی بیان می‌شد که متخصصان پزشکی قانونی پس از بررسی‌های تخصصی اعلام کردند که وی هنگام جنایت از لحاظ روحی سالم بوده است.

مرد همسرکش در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و پس از تکمیل تحقیقات، در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت. اولیای دم برای وی درخواست اشد مجازات کردند و حکم قصاص مرد همسرکش صادر شد و به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید. پس از آن، پرونده برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. در این شرایط، هیأت صلح و سازش تلاش برای گرفتن رضایت خانواده مقتول را آغاز کرد، اما آنها اصرار به اجرای حکم قصاص داشتند و به این ترتیب مرد همسرکش چند روز قبل در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه‌دار رفت و قصاص شد.

ارسال نظر