زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف 8 کیلو حشیش از کیف مسافر پایانه جنوب

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از ۸ کیلو حشیش از مسافر جوانی خبر داد که با اتوبوس مسافربری محموله مواد مخدر را به تهران انتقال داده بود.
06 مهر 1399
شناسه : 57661
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57661
359+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از ۸ کیلو حشیش از مسافر جوانی خبر داد که با اتوبوس مسافربری محموله مواد مخدر را به تهران انتقال داده بود.

 حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از ۸ کیلو حشیش از مسافر جوانی خبر داد که با اتوبوس مسافربری محموله مواد مخدر را به تهران انتقال داده بود.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان‌های غربی کشور تهیه و با استفاده از اتوبوس مسافربری در پوشش مسافر به سمت تهران در حال حرکت است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی به ترمینال جنوب اعزام و موفق شدند با شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی از کیف وی ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیراصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

ارسال نظر