زمان مطالعه: 2 دقیقه

رقص مرگ پسر دانش آموز پس از قتل همکلاسی اش

روز گذشته دادگاهی در انگلیس پسر ۱۶ ساله قاتل را به جرم کشتن هم کلاسی ۱۵ ساله اش در اتوبوس مدرسه با ضربات چاقو به حبس ابد محکوم کرد.
06 مهر 1399
شناسه : 57658
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57658
454+
بالا
روز گذشته دادگاهی در انگلیس پسر ۱۶ ساله قاتل را به جرم کشتن هم کلاسی ۱۵ ساله اش در اتوبوس مدرسه با ضربات چاقو به حبس ابد محکوم کرد.

حادثه 24 - روز گذشته دادگاهی در انگلیس پسر ۱۶ ساله قاتل را به جرم کشتن هم کلاسی ۱۵ ساله اش در اتوبوس مدرسه با ضربات چاقو به حبس ابد محکوم کرد.

به نقل از دیلی میل، متهم  ماروین دایر۱۶ ساله پس از قتل هم کلاسی خود بالای سر قربانی رقص مرگ انجام داده و از کشتن او ابراز خوشحالی کرده است.

اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد نشان میدهد که این نوجوان قاتل پس از دستگیری اعتراف کرده که چون قربانی بارها او را کوچولو خطاب کرده به شدت خشمگین شده و تصمیم به قتلش گرفته است.

بنا بر اطلاعات بدست آمده قاتل و قربانی ماهها بوده که با یکدیگر در اسنپ چت درگیری لفظی داشته  و با گوشه و کنایه یکدیگر را آزار می دادند و کینه و دشمنی شان از همان زمان آغاز شده است.

قاضی پرونده در بازرسی جنایت بیان کرد که قتل با کینه و از قبل برنامه ریزی شده صورت گرفته و حتی قاتل نوجوان چاقویی را نیز با خود حمل می کرد تا در فرصت مناسب نیت شوم خود را اجرایی کند و جالب آنکه  پس از مرگ نیز رقصی انجام داده که نشانی از پشیمانی در حمله وحشیانه و جنایت هولناکش نداشته است به همین دلیل سزاوار سالها زندان خواهد بود.

ارسال نظر