زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مادر توسط دختر و داماد بی رحم

زن جوانی که در توطئه ای شوم نقشه قتل مادرش را با همدستی شوهر خود طراحی کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و دادگاهی شد.
06 مهر 1399
شناسه : 57653
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57653
667+
بالا
زن جوانی که در توطئه ای شوم نقشه قتل مادرش را با همدستی شوهر خود طراحی کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و دادگاهی شد.

 حادثه 24 - زن جوانی که در توطئه ای شوم نقشه قتل مادرش را با همدستی شوهر خود طراحی کرده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و دادگاهی شد.

به نقل از کرایم، فرانچسکا کیل ۲۳ ساله برای قتل مادرش با شوهر خود کپلر۳۰ ساله اقدام به تبانی کرده بود.

بنا بر اطلاعات پلیس نیویورک این دختربی رحم  به دلیل اختلافات مالی با مادر خود ترزا ۶۵ ساله درگیری داشته و به همین دلیل با نقشه قبلی تصمیم به قتل وی گرفته است. گزارش های موجود نشان میدهد که در روز جنایت در حالیکه فرانچسکا در حومه شهر بوده همسرش را به آپارتمان مادر خود فرستاده و او در فرصتی مناسب هنگام بازگشت ترزا از خرید به خانه با میله فلزی به جانش افتاده و ضربات محکمی به ناحیه سر قربانی وارد می کند.

در پی این حمله وحشیانه که در سال ۲۰۱۶ میلادی رخ داده مادر فرانچسکا مدت ۲ سال تا سال ۲۰۱۸ میلادی به کما می رود و در نهایت در سال ۲۰۱۸ می میرد .به گفته پزشکان ضربات وارده به سر پیرزن باعث شکستگی جمجمه ، فک ، کوری چشم راست ،خرد شدن دندان ها و آسیب دیدن دیگر اندام های پیرزن شده بود.

پس از مرگ پیرزن  ماموران پلیس دو سال پس از فرار این زوج قاتل ، آنها را دستگیر و روز گذشته فرانچسکا به جرم توطئه قتل به ۱۳ سال و همسرش برای اجرایی کردن نقشه شوم قتل مادر زنش  به ۲۲ سال زندان محکوم شد.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر