زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات جنایت در میدان نوبنیاد / متهم: مقتول با همسرم در ارتباط بود، او را کشتم

تازه داماد وقتی فهمید مردی با همسرش در ارتباط است با او در میدان نوبنیاد قرار گذاشت و جنایت هولناکی را رقم زد.
01 مهر 1399
شناسه : 57477
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57477
833+
بالا
تازه داماد وقتی فهمید مردی با همسرش در ارتباط است با او در میدان نوبنیاد قرار گذاشت و جنایت هولناکی را رقم زد.

حادثه 24 - تازه داماد وقتی فهمید مردی با همسرش در ارتباط است با او در میدان نوبنیاد قرار گذاشت و جنایت هولناکی را رقم زد.

حوالی نیمه‌شب شنبه حادثه خونینی در حوالی میدان نوبنیاد تهران رخ داد. آن شب رهگذران 2مرد جوان را دیدند که باهم مشاجره می‌کردند و در این هنگام یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به پهلوی دیگری زد و فرار کرد. در این میان زن جوانی که او هم در صحنه درگیری حضور داشت با فریاد از مردم کمک خواست و با حضور آمبولانس اورژانس در محل، جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت.

تلاش پزشکان برای نجات این جوان 24ساله آغاز شد و همزمان مأموران پلیس با حضور در محل حادثه ضارب را که دوباره به آنجا برگشته بود دستگیر کردند. یک روز پس از دستگیری این مرد از بیمارستان خبر رسید که جوان مصدوم جانش را از دست داده است و با گزارش ماجرا به قاضی رحیم دشتبان، کشیک جنایی تهران، عامل این جنایت به دادسرای جنایی انتقال یافت و پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت. او با اعتراف به ارتکاب جنایت گفت: حدود 3‌ماه قبل با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کردم. من و همسرم در 2 رستوران مختلف کار می‌کردیم. او مسئول صندوق رستوران بود و از زندگی‌مان راضی بودم تا اینکه چند وقت قبل متوجه رابطه همسرم با مقتول شدم.

وی ادامه داد: شب حادثه با او در میدان نوبنیاد قرار گذاشتم و همسرم نیز همراهم آمد. همسرم از نقشه قتلی که در سر داشتم بی‌خبر بود. تصورش این بود که قرار است فقط صحبت کنم اما وقتی سر قرار رسیدم با مرد درگیر شدم و با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم.

جوان تازه داماد ادامه داد: پس از آنکه به او ضربه زدم فرار کردم اما چند دقیقه بعد درحالی‌که شوکه شده بودم به محل حادثه برگشتم که پلیس دستگیرم کرد.

تازه داماد پس از اقرار به قتل با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ارسال نظر