زمان مطالعه: 2 دقیقه

شکنجه شدن دختر 7 ساله توسط پدر و مادر وحشی

دختر ۷ ساله مکزیکی که در پی آزار و شکنجه های پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده بود از پزشکان خواست که نجاتش ندهند و بگذارند تا بمیرد.
31 شهریور 1399
شناسه : 57441
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57441
881+
بالا
دختر ۷ ساله مکزیکی که در پی آزار و شکنجه های پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده بود از پزشکان خواست که نجاتش ندهند و بگذارند تا بمیرد.

حادثه 24 - دختر ۷ ساله مکزیکی که در پی آزار و شکنجه های پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده بود از پزشکان خواست که نجاتش ندهند و بگذارند تا بمیرد.

به نقل از میرر، یاز۷ ساله با نشانه هایی از ضرب و شتم ، سوزاندن سیگار بر دستان ، دهها مورد آزار جنسی حالش وخیم شده و به بیمارستانی در ایالت پوئبلا منتقل شده بود تا تحت درمان قرار گیرد.

گزارش های پزشکی نشان میدهد که وضعیت جسمانی و روحی این دختر ۷ ساله بسیار وخیم بوده و از پزشکان خواسته تا بمیرد تا مجبور نباشد دوباره به خانه پدری اش باز نگردد.

سخنگوی پلیس اعلام کرد که تحقیقاتی در این ارتباط آغاز شده و عموی دختر بچه به جرم آزار جنسی وی تحت تعقیب قرار گرفته است و پدر و مادر یاز  نیز به جرم کودک آزاری بازداشت شده اند.

با انجام تحقیقات بیشتر در این ارتباط روشن شد که یاز  خواهری ۳ ساله نیز داشته که چند ماه قبل مرده و پدر و مادرش علت مرگ وی را خفگی تصادفی عنوان کرده اند اما گمان می رود که خواهر ۳ ساله یاز   نیز به دست پدر و مادرش به قتل رسیده باشد.

 فریداگوئرا  فعال حقوق زنان معتقد است که با وجودیکه مادر  یاز   به جرم همدستی با شوهرش دستگیر شده خود نیز قربانی خشونت خانگی باشد و از ترس با همسرش همکاری داشته است.با این وجود پلیس تحقیقات گسترده ای را در ارتباط با پرونده خشونت خانگی و کودک آزاری آغاز کرده است سخنگوی پلیس بیان کرد که منتظریم تا حال عمومی دختر ۷ ساله بهتر شده و پرده از جنایت های پدر و مادر وحشی اش بردارد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر