زمان مطالعه: 2 دقیقه

افشای راز قتل مرد گمشده با کشف جسدش در حیاط پشتی خانه

زن آمریکایی که شوهرش را در سال ۲۰۱۵ میلادی به قتل رسانده بود و جسدش را در حیاط پشتی خانه دفن کرده بود پس از ۷ سال بازداشت شد.
29 شهریور 1399
شناسه : 57380
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57380
799+
بالا
زن آمریکایی که شوهرش را در سال ۲۰۱۵ میلادی به قتل رسانده بود و جسدش را در حیاط پشتی خانه دفن کرده بود پس از ۷ سال بازداشت شد.

حادثه 24 - زن آمریکایی که شوهرش را در سال ۲۰۱۵ میلادی به قتل رسانده بود و جسدش را در حیاط پشتی خانه دفن کرده بود پس از ۷ سال بازداشت شد.

به نقل از کرایم،  لوری شیور پس از قتل همسرش با مرد دیگری ازدواج کرده است و در تمام این سالها وانمود کرده که شوهرش به شکل مرموزی ناپدید شده است.

بنا بر گزارش های پلیس فلوریدا هفته گذشته جسد این مرد را که در سال ۲۰۱۵ میلادی ناپدید شده بود توسط یک سگ هنگام حفاری املاک در منطقه در حالی پیدا کرد که بلوک سیمانی روی جسد قرار گرفته بود . ماموران پلیس جسد را برای یافتن نحوه قتل قریانی به پزشکی قانونی منتقل کردند اما نخستین فرضیه های حاکی است که قربانی با زدن ضربه های پیاپی به سرش جان سپرده است.

 اطلاعات پلیس روشن کرد که این زن پس از قتل بی رحمانه همسرش جسد او را در حیاط پشتی خانه دفن کرده و روی جسد را با بلوک سیمانی پوشانده و سر فرصت حساب های بانکی اش را خالی کرده و وسایل شخصی و اسلحه شوهرش را فروخته است و برای خود زندگی جدیدی را آغاز کرده ودر تمام این سالها وانمود کرده که هیچ اطلاعی از شوهرش نداشته است.

از سوی دیگر اطلاعاتی در دست است که نشان میدهد که این زوج در سال ۲۰۱۴ میلادی یعنی یک سال قبل از مرگ قربانی با یکدیگر اختلاف شدید داشته و لوری– زن قاتل – حتی شوهرش را با اسلحه نیز تهدید به مرگ کرده بود که با دخالت ماموران پلیس لوری  دستگیر و تعهد داده بود دیگر علیه شوهرش خشونت به خرج ندهد.

ارسال نظر