زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل نو عروس جوان با 40  ضربه چاقو

قاتل ۳۰ ساله قبل از کشتن بی رحمانه نامزد خود با ۴۰ ضربه چاقو موهایش را مقابل آینه آسانسور مرتب کرد تا با قیافه ای زیبا سراغ قربانی اش برود.
25 شهریور 1399
شناسه : 57259
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57259
642+
بالا
قاتل ۳۰ ساله قبل از کشتن بی رحمانه نامزد خود با ۴۰ ضربه چاقو موهایش را مقابل آینه آسانسور مرتب کرد تا با قیافه ای زیبا سراغ قربانی اش برود.

حادثه 24 - قاتل ۳۰ ساله قبل از کشتن بی رحمانه نامزد خود با ۴۰ ضربه چاقو موهایش را مقابل آینه آسانسور مرتب کرد تا با قیافه ای زیبا سراغ قربانی اش برود.

به نقل از کرایم، دوربین ای مداربسته آپارتمانی در سیدنی استرالیا از  زیسکی وانگ  قاتل ۳۰ قبل از ورود به آپارتمان نامزدش فیلم گرفته است.

به گفته همسایگان قربانی ، این دو قبل از جنایت با یکدیگر درگیر شده  و صدای دادو فریادشان به گوش رسیده است.

بنا بر اطلاعات پلیس قاتل به زور وارد خانه قربانی شده و پس از جر و بحث با ۴۰ ضربه چاقو نامزدش  شیوژو  ۲۳ ساله  را به قتل رسانده و بدن نیمه جانش را از بالکن به پائین پرت کرده است.

کارآگاهان پلیس می گویند قاتل بسیار بی رحمانه و خونسرد رفتار کرده و قبل از جنایت تنها به مرتب بودن موهایش فکر می کرده است.فیلم دوربین های مداربسته آپارتمان قربانی نیز از لحظه ورود متهم به آپارتمان و دقتش مقابل آئینه آسانسور برای مراتب کردن موهایش فیلم گرفته است.

این مرد قاتل پس از جنایت با خودرو شخصی اس فرار کرده و روز بعد توسط ماموران پلیس دستگیر شده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر