زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی در حوزه انتخابیه جنوب ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ جعلی و تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام خبر داد.
21 شهریور 1399
شناسه : 57107
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57107
442+
بالا
فرمانده انتظامی ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ جعلی و تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ جعلی و تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام خبر داد.

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا، عامل تهیه و انتشار کلیپ تخلف انتخاباتی که با سوء‌استفاده و به قصد تخریب نامزدی خاص ساخته شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این تخلف که به قصد تخریب نامزد مورد نظر تهیه شده بود، به لحاظ حساسیت با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان، متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مردم به شایعات پخش شده در فضای مجازی در خصوص انتخابات توجه نکنند و اخبار موثق را از منابع رسمی دریافت کنند.

حوزه انتخابیه دهلران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۷۲ درصد مشارکت، بیشترین میزان مشارکت را در سطح کشور داشت.

در حوزه جنوب هیچکدام از نامزدها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند و ۲ نامزد به دور دوم راه یافتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار شد.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

 در حوزه شمال استان علی‌اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رای و سارا فلاحی با ۳۶ هزار و ۹۰۹ حائز بالاترین رای شدند که با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال بودند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

ارسال نظر