زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان اسید پاشی در کرمانشاه دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند خبر داد.
19 شهریور 1399
شناسه : 57064
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57064
459+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند خبر داد.

 حادثه 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند خبر داد.

محمدرضا آمویی امروز اظهار کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان کرمانشاه با موضوع اسیدپاشی، تخریب خودرو، رنگ‌پاشی، پرتاب نارنجک صوتی (دست‌ساز) و… توسط افراد ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از اشرار سابقه دار شده که با هم‌دستی برادر و یکی از دوستانشان اقدام به تشکیل باند شرارت کرده‌اند.

آمویی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سردسته باند در شهرک ظفر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی‌ها به انجام اقداماتی نظیر اسیدپاشی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و … با هم‌دستی برادر و یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه برادر سردسته باند شرارت به جرم دیگری در زندان بهسر می‌برد، از دستگیری دوست مشترک آن‌ها خبر داد و گفت: وی نیز به جرایم خود اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به چنین افرادی را نمی‌دهد

ارسال نظر