زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات بیماران نیازمند، آخرین ماموریت پلیس فداکار

فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم سید رضا حسینی به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود.
19 شهریور 1399
شناسه : 57056
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/57056
506+
بالا
فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم  سید رضا حسینی به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود.

حادثه 24 - فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم  سید رضا حسینی به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود.

سرهنگ پاسدار میرجلال موسوی چهارشنبه ۱۹ شهریور به خبرنگاران گفت: ستوان‌یکم   سید رضا حسینی  زمان بازگشت از محل خدمت، براثر تصادف و صدمات شدید مغزی، به تشخیص پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان این مامور پلیس یگان ویژه، گفت: پس از اعلام مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی، خانواده مرحوم حسینی، برای اهدای اعضای حیاتی آن مامور وظیفه شناس، رضایت دادند.

موسوی با تسلیت درگذشت ستوان‌یکم، سید رضا حسینی، گفت: از این مامور وظیفه شناس پلیس فارس، یک پسر ۴ ساله به یادگار مانده است.

فرمانده یگان ویژه فارس با بیان اینکه پلیس همواره به دنبال تامین امنیت مردم تلاش کرده است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مدافع امنیت جامعه، تا پای جان از حریم مردم دفاع کرده و حتی پس از جان دادن هم، در صورت امکان با اهدای اندام‌های حیاتی، ضمن ترویج این سنت حسنه، مسیر کمک به مردم را ادامه خواهیم داد.

اعضای بدن مامور پلیس فارس به بیماران نیازمند اهداء می‌شود

ارسال نظر