زمان مطالعه: 1 دقیقه

شب خونین در جاده ورامین؛ تاکنون یک نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شده اند

فرمانده انتظامی ورامین، گفت: برخورد دو دستگاه پراید در جاده کمربندی جدید ابتدای جاده قاسم آباد یک کشته و ۵ مجروح بر جای گذاشت.
18 شهریور 1399
شناسه : 56995
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56995
632+
بالا
فرمانده انتظامی ورامین، گفت: برخورد دو دستگاه پراید در جاده  کمربندی جدید ابتدای جاده قاسم آباد  یک کشته و ۵ مجروح بر جای گذاشت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی ورامین، گفت: برخورد دو دستگاه پراید در جاده  کمربندی جدید ابتدای جاده قاسم آباد  یک کشته و ۵ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهارکرد: شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در جاده «کمربندی جدید ابتدای جاده قاسم آباد» بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین در محور مذکور در حرکت بودند که به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

بیرانوند با بیان اینکه در این حادثه راننده سواری پراید در دم فوت می کند و پنج تن از سرنشینان آن نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: کارشناسان علت اولیه این تصادف را حرکت خلاف جهت سواری پراید عنوان کرده اند که تحقیقات تکمیلی نیز ادامه دارد.

ارسال نظر