زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات 5 میلیارد ریالی در ساوه

اعضای باند سرقتی که در حدود ۵ میلیارد ریال طلاجات را از منزل شهروندی ساوجی سرقت کرده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
17 شهریور 1399
شناسه : 56967
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56967
448+
بالا
اعضای باند سرقتی که در حدود ۵ میلیارد ریال طلاجات را از منزل شهروندی ساوجی سرقت کرده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 حادثه 24 - اعضای باند سرقتی که در حدود ۵ میلیارد ریال طلاجات را از منزل شهروندی ساوجی سرقت کرده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار در اراک اظهار کرد: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت منزلی در یکی از محله‌های شهرستان، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و بنا بر اظهارات صاحب خانه در زمانی که آنان در منزلشان حضور نداشتند، سارقان وارد منزلشان شده و در حدود ۳۰۰ گرم طلا و تعداد ۲۷ قطعه سکه بهار آزادی را به سرقت برده‌اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شروع تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، در کمتر از ۴۸ ساعت اعضای این باند سرقت شناسایی و در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی و در حین فروش طلاجات دستگیر شدند.

عیسی‌آبادی با اشاره به کشف طلاجات مورد نظر و تحویل آن به مالباخته در این عملیات پلیسی تصریح کرد: ۳ متهم دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه لازم است شهروندان توصیه‌های پلیس را برای پیشگیری از سرقت مورد تاکید قرار دهند و از نگهداری طلاجات و وجه نقد در منزل اجتناب کنند گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بدون فوت وقت موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند

ارسال نظر