زمان مطالعه: 1 دقیقه

گل‌محمدی: فردا استعفا می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران این باشگاه تحویل می‌دهد.
16 شهریور 1399
شناسه : 56926
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56926
557+
بالا
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران این باشگاه تحویل می‌دهد.

 حادثه 24 -  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران این باشگاه تحویل می‌دهد.

در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم به دلیل آن چه دروغگویی مدیران باشگاه عنوان کرد، اظهار کرد که فردا نامه عدم همکاری‌اش را به مدیران باشگاه می‌دهد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان دیگر حاضر به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان نیست.

سرمربی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) این تیم اظهار کرد: ما از هفته پیش تمریناتمان را بعد از چند روز استراحت شروع کردیم. مقداری درگیر نقل ‌و انتقالات بودیم. با توجه به این که باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم. نخست، حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کردند و دوم، گرفتن بازیکنان جدید. در طول فصل چند بازیکن مانند بیرانوند و استوکس از جمع ما جدا شدند و بازیکنان دیگر مانند علیپور امروز و ترابی هم چند روز پیش از تیم جدا شدند. ما جای این بازیکنان، چند نفر را جذب کردیم و لیست خروجی نداشتیم.

او افزود: انرژی زیادی در این چند روز از ما گرفته شد و تمریناتمان به خاطر نبود نفرات، ناقص برگزار شد. امروز کار بشار رسن هم به نظر می‌رسد درست شده است و قرار شده به تمرین بیاید. ما بازیکنان خوبی مانند ترابی و علیپور را از دست دادیم که دوست داشتیم در کنار ما باشند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها خیلی برای باشگاه تلاش کردند.

ارسال نظر