زمان مطالعه: 6 دقیقه

متجاوز سریالی تهران دستگیر شد/ او در پوشش مسافرکش به زنان و دختران جوان تجاوز می کرد

مرد مسافرکشی که متهم است پس از سوار کردن زنان به‌خودرویش آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد دستگیر شد. این مرد مدعی است که با همه شاکیان در دنیای مجازی آشنا شده و آنها با میل خودشان سوار بر ماشین او شده‌اند.
15 شهریور 1399
شناسه : 56836
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56836
1291+
بالا
از مدتی قبل در اینستاگرام و یا گروه‌های تلگرامی برای زنان مختلف پیام می‌فرستادم و در برخی مواقع آنها جوابم را می‌دادند و به این ترتیب با آنها طرح دوستی می‌ریختم و قرار می‌گذاشتیم. آنها با میل خودشان سر قرار حاضر شده و سوار ماشینم می‌شدند و هیچ زور و اجباری در کار نبود.
مرد مسافرکشی که متهم است پس از سوار کردن زنان به‌خودرویش آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد دستگیر شد. این مرد مدعی است که با همه شاکیان در دنیای مجازی آشنا شده و آنها با میل خودشان سوار بر ماشین او شده‌اند.

حادثه 24 - مرد مسافرکشی که متهم است پس از سوار کردن زنان به‌خودرویش آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد دستگیر شد. این مرد مدعی است که با همه شاکیان در دنیای مجازی آشنا شده و آنها با میل خودشان سوار بر ماشین او شده‌اند.

تحقیقات در این پرونده از مدتی قبل با شکایت زنی جوان در یکی از کلانتری‌های پایتخت شروع شد. شاکی به مأموران گفت: ظهر از محل کارم خارج شدم و برای رفتن به خانه عجله داشتم. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد. راننده وانمود می‌‌کرد که مسافرکش است و من هم سوار شدم. اما هنوز راننده مسافت زیادی را طی نکرده بود که ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت خیابانی خلوت رفت. من به او اعتراض کردم اما او توقف کرد و پس از آن با تهدید من به مرگ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و همه پول و طلایم را سرقت و مرا به بیرون از ماشین پرت کرد و گریخت.

شکایت‌های سریالی

با اعلام این شکایت، گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی پایتخت مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. درحالی‌که هنوز ردی از متهم به‌دست نیامده بود 2شکایت مشابه دیگر هم پیش‌روی کارآگاهان قرار گرفت؛ شکایاتی که نشان می‌داد متهم تحت تعقیب به‌صورت سریالی و با برنامه‌ریزی قبل، زنان را به دام انداخته و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. در 2پرونده تازه، زنان جوان نیز به‌عنوان مسافر سوار پراید متهم شده و گرفتار نقشه سیاه او شده بودند.

یک سرنخ

شاکیان که همه وحشت‌زده بودند موفق به یادداشت کردن شماره پلاک خودروی متهم نشده بودند اما با کمک آنها چهره فرضی متهم ترسیم شد. از سوی دیگر کارآگاهان راهی محل‌هایی شدند که شاکیان می‌گفتند به‌عنوان مسافر سوار خودروی متهم شده‌اند. آنها با شناسایی تعدادی دوربین مداربسته مشرف به آنجا موفق شدند شماره پلاک خودروی متهم را به‌دست آورند. با این سرنخ صاحب خودرو شناسایی شد و مأموران با شناسایی محل ترددش، به کمین وی نشستند.

فرار ناکام

چند روز پیش خودروی پراید متهم در یکی از خیابان‌های غرب تهران توسط مأموران شناسایی شد. آنها به‌محض دیدن متهم که کنار خیابان توقف کرده بود به‌سراغش رفتند تا دستگیرش کنند. یکی از مأموران از ماشین پیاده شد اما راننده جوان به محض دیدن پلیس تصمیم به فرار گرفت. ماموری که از ماشین پیاده شده بود سعی کرد راه فرار متهم را سد کند اما راننده پراید پایش را روی گاز گذاشت و پس از برخورد با مأمور پلیس فرار کرد. هرچند در این حادثه مأمور پلیس به‌شدت مصدوم و نقش زمین شد اما همکارانش عملیات تعقیب را ادامه دادند تا اینکه متهم را در خیابانی یکطرفه گیر انداخته و او را دستگیر کردند.

ادعای عجیب

مرد جوان پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر آزار و اذیت زنان شد. وی گفت: چند وقتی می‌شود که به‌دلیل کرونا کارم را از دست داده‌ام و با ماشین مسافرکشی می‌کنم اما زنانی که از من شکایت کرده‌اند مسافرم نبوده‌اند. با آنها در دنیای مجازی آشنا شده‌ام.

وی ادامه داد: از مدتی قبل در اینستاگرام و یا گروه‌های تلگرامی برای زنان مختلف پیام می‌فرستادم و در برخی مواقع آنها جوابم را می‌دادند و به این ترتیب با آنها طرح دوستی می‌ریختم و قرار می‌گذاشتیم. آنها با میل خودشان سر قرار حاضر شده و سوار ماشینم می‌شدند و هیچ زور و اجباری در کار نبود.

متهم در حالی چنین ادعای عجیبی مطرح کرده که تمامی شاکیان در مواجهه حضوری وی را شناسایی کرده و گفته‌اند که با تهدید آنها را آزار می‌داده است. همه شاکیان هم به‌عنوان مسافر سوار ماشین پراید متهم می‌شدند و شناخت قبلی نسبت به او نداشتند. در این شرایط متهم با دستور بازپرس جنایی تهران در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از او ادامه دارد.

ارسال نظر