زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی مرگبار اتوبوس تبریز-تهران در کرج + جزئیات

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز از واژگونی یک اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین خبر داد و گفت: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.
14 شهریور 1399
شناسه : 56819
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56819
987+
بالا
رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز از واژگونی یک اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین خبر داد و گفت: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.

حادثه 24 - رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز از واژگونی یک اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین خبر داد و گفت: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.

مهرداد بابایی در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین اظهار کرد: ساعت ۰۷:۰۴صبح جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس البرز اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،  بالگرد اورژانس هوایی و شش دستگاه آمبولانس و در ادامه به علت تعداد بالای مصدومین، سه آمبولانس دیگر اورژانس البرز  به این تعداد اضافه شدند.

وی توضیح داد:  این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.

بابایی گفت:  بالگرد اورژانس هوایی استان طی سه سورتی پرواز، در مجموع هفت بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد (پنج مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق و دو مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس).

وی ادامه داد:  اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد.

این مسئول گفت: مصدومین توسط آمبولانس های  اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

رییس پلیس راه البرزاعلام کرد که طبق بررسی اولیه خواب آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس حادثه دیده در آزاد راه کرج - قزوین است.

سرهنگ رضاگودرزی روز جمعه کفت: این حادثه صبح امروز در لاین جنوبی آزادراه کرج - قزوین و درمحدوه خور درشهرستان ساوجبلاغ رخ داد.

 وی اضافه کرد: تاکنون جسد یک سرنشین به خارج از اتوبوس انتقال یافته است .

وی بیان داشت: تیم های امدادی و پلیس راه در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان و شمارش تعداد مصدومان و فوت شدگان احتمالی هستند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین آمار مصدومان متعاقبا اعلام می شود.

ارسال نظر