زمان مطالعه: 2 دقیقه

شکار شاه کبرایی که به خانه مردم حمله کرده بود

جنگلبانان محلی در هند دو مار شاه کبرای غول پیکری را که به خانه های مسکونی هجوم برده بودند شکار کردند.
11 شهریور 1399
شناسه : 56730
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56730
1026+
بالا
جنگلبانان محلی در هند دو مار شاه کبرای غول پیکری را که به خانه های مسکونی هجوم برده بودند شکار کردند.

حادثه 24 - جنگلبانان محلی در هند دو مار شاه کبرای غول پیکری را که به خانه های مسکونی هجوم برده بودند شکار کردند.

بارش‌های موسمی در هند همیشه با هجوم خزندگان خطرناک به مناطق روستایی همراه است. به تازگی ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به یک خانه روستایی در ایالت «اوتاراکند» واقع در شمال هند خبرساز شده است. این دو مار که وارد این خانه روستایی در اطراف شهر«دِهرادون»، مرکز ایالت اوتاراکند شده بود توسط جنگلبانان محلی شکار شدند.

مار شاه کبرا

ساکنان محلی که دچار ترس و وحشت شده بودند بلافاصله با اداره جنگلبانی تماس گرفتند و از آن ها درخواست کمک کردند. ویدئویی که «آکاش کومار»، یکی از ماموران اداره جنگلبانی هند در فضای مجازی منتشر کرده است لحظه شکار این مار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که یکی از ماموران سر مار را گرفته، مامور دیگر تلاش می کند مار را در داخل یک گونی بیندازد. جثه این مار آنقدر بزرگ است که برای لحظاتی ماموران جنگلبانی را برای انداختن این حیوان به داخل گونی دچار مشکل می کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ماموران جنگلبانی این مار را در یکی از جنگل‌های اطراف رها کردند. مار دیگر نیز که وارد یکی از منازل مسکونی در همین روستا شده بود توسط ماموران جنگلبانی شکار شد.

لحظه شکار مار شاه کبرای غول پیکر!

ورود این مار شاه کبرا به این خانه روستایی در شمال هند در حالی خبرساز شد که حدود یک هفته پیش نیز ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به روستای دیگری در همین ایالت خبرساز شده بود. این مار نیز که موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شده بود توسط ماموران جنگلبانی شکار و در جنگل رها شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر