زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازداشت زوج کودک ربا / آنها کودک را با اسلحه از آغوش مادرش دزدیدند

پلیس جورجیای آمریکا موفق شد زوج کودک ربایی را که با زور اسلحه پسر یک ساله ای را که از آغوش مادرش دزدیده بودند دستگیر کند.
10 شهریور 1399
شناسه : 56677
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56677
393+
بالا
پلیس جورجیای آمریکا موفق شد زوج کودک ربایی را که با زور اسلحه پسر یک ساله ای را که از آغوش مادرش دزدیده بودند دستگیر کند.

حادثه 24 -  پلیس جورجیای آمریکا موفق شد زوج کودک ربایی را که با زور اسلحه پسر یک ساله ای را که از آغوش مادرش دزدیده بودند دستگیر کند.

به نقل از دیلی میل، متهمان  مینور داریو   و  نیکول کریستین روز گذشته در عملیات موفقیت آمیز پلیس دستگیر شدند.

بنا بر گزارش های موجود متهمان به یک زن جوان و فرزندش نزدیک شده و از خلوتی مسیر استفاده کرده و با تهدید اسلحه فرزند یکساله زن را ار آغوشش بیرون کشیدند در همین زمان مادر کودک با یکی از آدم ربایان درگیر شده و موفق شده تا بخشی از لباس مظنون را پاره کرده و تحویل ماموران پلیس دهد.

هر دو آدم ربا پس از ربودن کودک سوار بر خودرو شده و محل را ترک کرده اند .سخنگوی پلیس جورجیا اعلام کرد که در پی دریافت گزارش دزدیده شدن یک پسر بچه  یکساله توسط زوجآدم ربا جستجوها آغاز و در نهایت هر دو متهم دستگیر و کودک سالم  به مادرش بازگردانده شد.

وی افزود: متهمان با پوشاندن لباس دخترانه بر تن پسر یکساله سعی داشتند تا ماموران پلیس را گمراه کنند اما هر دوشناسایی و بازداشت شدند .این دو سخنی از انگیزه این کودک ربایی مطرح نکرده اند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد .  مادر کودک نیز عنوان کرده که آدم ربایان را نمی شناسد و هیچ دشمنی با آنها نداشته است اما مادر کودک بسیار شجاعانه رفتار کرده و تمام سعی خود را کرده تا مانع ربوده شدن فرزندش شود.

ارسال نظر