زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسرار کشف جسد مثله شده در کیسه های زباله سیاه

پلیس سوفولک بریتانیا به دنبال قاتل فراری است که جسد مثله شده ای را درون کیسه های زباله در رودخانه رها کرده است.
10 شهریور 1399
شناسه : 56670
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56670
609+
بالا
پلیس سوفولک بریتانیا به دنبال قاتل فراری است که جسد مثله شده ای را درون کیسه های زباله در رودخانه رها کرده است.

حادثه 24 - پلیس سوفولک بریتانیا به دنبال قاتل فراری است که جسد مثله شده ای را درون کیسه های زباله در رودخانه رها کرده است.

به نقل از میرر، بقایای جسد مثله شده توسط یک مرد ۵۴ ساله که به همراه سگش در حال پیاده روی بوده پیدا در وردخانه سوفولک پیدا شده است.

بنا بر اطلاعات پلیس این مرد با اداره تماس گرفته و از شناور بودن کیسه های پلاستیکی سیاه رنگ بر رودخانه استور در سوفولک خبر داده است.

با پیدا شدن بقایای جسد آزمایشات دی ان ای آغاز شده و تیم غواصی و جستجوگر عملیات برای یافتن ردی از قاتل را در منطقه آغاز کرده است اما سخنگوی پلیس اعلام کرد تاکنون سن، جنس و علت مرگ قربانی روشن نشده است این در حالی است که اسکاتلندیارد معتقد است که قاتل فراری با استفاده از چرخ دستی برقی یک سوپر مارکت بقایای جسد را به رودخانه منتقل کرده و گریخته است.

یکی از ساکنان حاشیه رودخانه نیز به ماموران پلیس گفت به نظر می رسد کیسه ها تازه باشد زیرا ماموران شهرداری با دیدن هر زباله ای در رودخانه وارد عمل شده و بلافاصله زباله را از رود بیرون می کشند. همه چیز شبانه اتفاق افتاده و قاتل به راحتی از شر قربانی اش رهایی یافته است.

در پی این حادثه پلیس اسکاتلندیارد از مردم درخواست کرده است تا در صورت داشتن هر گونه اطلاعات از قاتل با اداره تماس گرفته و آنها را برای یافتن ردی از قاتل فراری کمک کنند.

ارسال نظر