زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات آتش سوزی در کارگاه مبل سازی در چهاردانگه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مبل سازی خبر داد.
10 شهریور 1399
شناسه : 56661
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56661
568+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مبل سازی خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مبل سازی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٨:۵۴ دقیقه صبح امروز در پی تماس از طرف همکاران در آتش نشانی چهار دانگه یک مورد آتش سوزی در یک شهرک صنعتی اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران بود و این تجهیزات و ایستگاه ها به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان شش دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک سوله در یک گاراژ به وسعت حدود ۴۰۰۰ تا۵۰۰۰ متر مربع دچار حریق شده بود. این سوله با سقف های ایرانیتی پوشیده شده و حدوده ٢٠٠٠ متر مربع وسعت داشت و محل ساخت مبل و اسکلت های چوبی بود که دچار حریق شده و کاملا شعله ور بود.

وی افزود: حریق درحال گسترش و سرایت به سایر کارگاه های واقع در این گاراژ بود که آتش نشانان تهران پس از حضور در محل عملیات خود را آغاز کردند و با همکاری آتش نشانان حاضر در محل به سرعت از سرایت حریق به سایر کارگاه ها جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: چند مورد انفجار نیز در محل رخ داده بود که موجب گسترش حریق شده بود، اما در نهایت به سرعت حریق مهار شد و خوشبختانه مورد مصدومیت نداشتیم.

وی افزود: بخشی از سقف ها به خاطر اینکه از مصالح نامقاوم استفاده شده بود، تخریب شد.

به گفته وی، آتش نشانان ساعت ١٠:٣٨ دقیقه محل را برای پایان عملیات لکه گیری و بررسی علت حادثه به سایر همکاران خود در آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.

ارسال نظر