زمان مطالعه: 2 دقیقه

6 ماه حبس برای عاملان حمله به اورژانس تبریز

عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115تبریز و مخربین اموال دولتی به 6 ماه حبس محکوم شدند.
05 شهریور 1399
شناسه : 56559
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56559
542+
بالا
عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115تبریز و مخربین اموال دولتی به 6 ماه حبس محکوم شدند.

حادثه 24 - عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115تبریز و مخربین اموال دولتی به 6 ماه حبس محکوم شدند.

با پیگیری جدی  دستگاه  قضا عاملین ضرب وشتم کارشناس اورژانس حین امدادرسانی و عامل تخریب اموال دولتی پایگاه باغمیشه هر کدام به شش ماه حبس محکوم شدند.

بدنبال ضرب وشتم کارشناس فوریت پزشکی تبریز در خرداد ماه سال جاری ،توسط  یکی از همراهان مصدوم حین عملیات امدادرسانی  اورژانس که منجر به مصدومیت وی شد وبا این شرایط همکاران ماموریت را به پایان رسانده وامدادرسانی را متوقف ننموده و مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند . مراتب با توجه به حساسیت موضوع و دستور  رحمانی رئیس مرکز و پیگیری آقای علمی امورحقوقی مرکز از طریق دستگاه محترم قضا پیگیری شد و ضارب به تحمل 6 ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شد.

در پرونده دیگری که تیرماه سال جاری، یکی از همسایگان پایگاه باغمیشه اقدام به تخریب اموال دولتی و وارد کردن خسارات مادی  به پایگاه و ترس و اعراب پرسنل شده بود با شکایت رئیس مرکز مورد تعقیب قضایی قرار گرفت. پس از رسیدگی به پرونده در مراجع قضایی  فرد خاطی ضمن جبران خسارت به شش ماه حبس محکوم شد.

فرزاد رحمانی ضمن تقدیر از دستگاه قضا و مدیریت دادگستری استان  یادآور شد: هرگونه  توهین و اهانت و ضرب و جرح به پرسنل خدوم و تلاشگر اورژانس که زندگی خودرا وقف خدمت به همنوع کرده‌اند و بی‌منت خدمت رسانی می‌کنند از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

ارسال نظر